تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805856745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطبوعات عربی، امروز/ سرنوشت مالکی فردا روشن می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مطبوعات عربی، امروز/ سرنوشت مالکی فردا روشن می شود
روزنامه های عربی امروز به موضوعات مختلفی مرتبط با کشورهای منطقه از جمله تحولات جاری در عراق، لبنان و همچنین ایران و عربستان سعودی پرداختند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه های معتبر عربی، امروز دوشنبه (9 تیرماه) موضوعات زیر را در صدر اخبار خود قرار دادند:     الشرق الاوسط: این روزنامه عربستانی، سرتیتر اصلی خود را به موضوع عراق اختصاص داد و تحت عنوان "سرنوشت مالکی قبل از جلسه فردای پارلمان مشخص می شود" نوشت: همگان در عراق منتظر آن هستند که هیئتی موسوم به ائتلاف ملی شیعی، سرنوشت "نوری المالکی" نخست وزیر عراق را مشخص کنند.    ائتلاف ملی شیعی بزرگترین تشکیل دهندگان پارلمان جدید هستند و قبل از تشکیل جلسه فردای پارلمان، در صددند این موضوع را بررسی کنند.    مدت قانونی نخست وزیری نوری مالکی تمام شده و این هیئت مشخص می کند که وی  برای سومین بار در پست نخست وزیری می ماند یا اینکه نامزدهای دیگری همچون عادل عبدالمهدی و احمد الچلبی متصدی این پست خواهند شد.  

    القدس العربی: این روزنامه معتبر دنیای عرب که در لندن منتشر می شود، یکی از عناوین خبری خود را به موضوع لبنان و اظهارات ژنرال میشل عون رئیس فراکسیون اصلاح اختصاص داده و نوشت: میشال عون سیاستمدار مسیحی همپیمان حزب الله شیعی، خواستار تعدیل قانون اساسی این کشور و انتخاب رئیس جمهور جدید به صورت مستقیم با رای مردم به جای انتخاب ان در پارلمان این کشور شد.   لبنان از 25 می و بعد از پایان مدت قانونی ریاست جمهوری میشل سلیمان، رئیس جمهور ندارد و پارلمان با برگزاری چندین جلسه موفق به انتخاب رئیس جمهور جدید برای این کشور نشده است.  

    الحیات: این روزنامه چاپ لندن یکی از عناوین اصلی خود را به موضوعی مربوط به ایران اما از نگاهی اقتصادی اختصاص داد و نوشت: بانک "بی ان پی باریبا"  فرانسه، آماده پرداخت 9 میلیون دلار جریمه تعیین شده توسط وزارت خزانه داری آمریکا به دلیل تعامل این بانک با ایران و زیر پا گذاشتن تحریم ها می شود.  

  العرب: اولین روزنامه بین المللی جهان عرب، در يكي از عناوین اصلی خود به موضوعی مرتبط با عربستان سعودی پرداخت و خبر داد که با تعیین اولین وزیر شیعی در کابینه دولت توسط "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان، این کشور وارد مرحله تاریخی جدیدی شده است چرا که شیعیان ثابت کرده اند که کفایت و لیاقت لازم را برای اداره مسائل کشور به ویژه منطقه الشرقیه و قطیف دارند.   طی فرمان پادشاه، دکتر محمود ابوساق به عنوان وزیر دولت در مسائل مجلس شورای عربستان به جای دکتر سعود المتحمی تعیین شد.  

    الاخبار روزنامه الاخبار لبنان امروز به موضوع داعش پرداخت و تحت عنوان "عدنانی داعش را بازنشست کرده و حکومت را اعلام کرد" نوشت: اعلام تشکیل "حکومت اسلامی" توسط "أبو محمد العدناني" سخنگوی داعش در عراق و به خلافت رساندن "ابوبکر البغدادی" اتفاق مورد توجهی است. نیروهای داعش ضمن بیعت با سرکرده تروریست ها او را خلیفه مسلمانان خواندند و هرآنکس که از بیعت وی سر باز زند را مرتد خواندند.  

  511  




۰۹/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن