تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقاش پیشکسوت انقلاب اسلامی: تهران نیازمند شورای هنری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقاش پیشکسوت انقلاب اسلامی: تهران نیازمند شورای هنری است تهران بزرگ-ایرنا-نقاش پیشکسوت انقلاب اسلامی گفت: تهران به عنوان یک کلانشهر نیاز به شورای هنری با حضور چهره های شاخص فرهنگ‎ و هنر امروز ایران دارد تا برای مسائل فرهنگی هنری پایتخت برنامه ریزی و تصمیم‎گیری کند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ناصر پلنگی اظهار کرد:روح یک شهر فرهنگ آن است و ادراک و بیان این فرهنگ به دست هنرمندان انجام می شود.
پلنگی افزود: بر این اساس روح یک شهر هنرمندان آن هستند و اگر هنرمند با شهر و محل زندگی خود و جریان فرهنگی درون جامعه به صورت مستقیم پیوند و ارتباط نداشته باشد، شهر بدون روح می شود.
وی تاکید کرد: حس، عاطفه، نگاه و نوع معرفت هنرمند است که در شهر جاری می‎شود و به آن روح می بخشد.
این هنرمند نقاش گفت: در حال حاضر فعالیت های خوبی در نگارخانه ها و فرهنگسراها انجام شده که نسبت به گذشته متفاوت است و این میزان عملکرد جای قدردانی دارد اما به نظر می رسد جای شورای هنری برای برنامه ریزی های کلان شهری در این حوزه خالی است.
مدیر نگارخانه هنر خاورمیانه بیان کرد: در حال حاضر برای مسائل فرهنگی و هنری بودجه های لازم صرف می شود و نگاه درست نسبت به این مسائل و انگیزه برای دمیدن روح به شهر وجود دارد اما در یک نگاه آسیب شناسی باید گفت برنامه ریزی ها درست نیست و علت این آسیب، نبود شورای هنری برای شهر است.
پلنگی در حاشیه دیدار با معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به نیاز کلانشهر تهران به شورای هنری با حضور چهره های شاخص فرهنگ‎ و هنر،افزود: همانطور که شورای شهر به برنامه‎ریزی‎های کلان اقتصادی، سیاسی، آموزشی، اجتماعی و... می پردازد، شورای هنری هم باید برای مسائل فرهنگی هنری پایتخت برنامه ریزی و تصمیم‎گیری کند.
تهرام/7245//1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن