تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس حوزه هنری یزد: ازهنر درمسیر آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس حوزه هنری یزد: ازهنر درمسیر آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم یزد-ایرنا-رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به نفوذ ابزار هنر و تاثیر آن بر ملت ها گفت: باید از این موضوع در مسیر نشر آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی استفاده کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈسید ناصر امامیˈ در دیدار با فرماندار تفت با اشاره به برگزاری اولین نشست کاری فرماندار با هنرمندان تفتی در آغاز فعالیتش، آن را نشانه ای از توجه ویژه فرماندار به عرصه های فرهنگ و هنر ارزیابی کرد.
وی گفت: اگر به هنر و فرهنگ به خصوص در سالˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توجه جدی صورت پذیرد بسیاری از مشکلات حتی در سایر بخش ها و حوزه ها مرتفع خواهد شد.
وی با اشاره به تمرکز اقدامات و فعالیتهای حوزه هنری بر روی خلق و تولید آثار و پرورش استعدادهای هنری، دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: در امر خطیر فرهنگ، همه نهادها و دستگاهها دارای نقش و مسئولیت هستند و موضوع فرهنگ تنها منوط به چند نهاد و سازمان خاص نمی شود.
امامی یکی از وظایف حوزه هنری را حمایت از هنرمندان شهرستانی عنوان کرد و گفت: حوزه هنری خود را محدود به مرکز استان نمی داند و چتر حمایتی خود را بر روی هنرمندان شهرستانهای استان نیز گشوده است.
وی موفقیت های هنرمندان تفت در جشنواره ها و مناسبت های مختلف هنری را ارزشمند دانست و بر حمایت و توجه ویژه به هنرمندان این شهرستان تاکید کرد.
این مسئول با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز جشنواره منطقه ای تاتر سوره ماه به میزبانی یزد در سال گذشته، از میزبانی مجدد استان در این جشنواره در سال جاری خبر داد.
وی گفت: تفت با توجه به جاذبه های گردشگری و فضاهای مناسب ییلاقی از پتانسیل بالایی برای برگزاری این گونه رقابت های هنری برخوردار است که باید از آن به نحو مناسبی بهره برد.
امامی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های شهرستان تفت می باشد از آمادگی و همکاری حوزه هنری استان یزد برای راه اندازی دفتر این نهاد در شهرستانها، در صورت همکاری فرمانداری ها خبر داد.
فرماندار تفت هم در این نشست با تاکید بر نقش بی بدیل روحانیان معظم، هنرمندان و ورزشکاران در عرصه های مختلف فرهنگی اظهار داشت: باید با فراهم نمودن بسترهای لازم، زمینه را برای فعالیت مناسب و شایسته این اقشار خدوم و متعهد در مسیر ترویج آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی فراهم کرد.
ˈمحمود زارعˈ با برشمردن ویژگی های رفتاری هنرمندان، آنان را انسانهایی صادق، قناعت پیشه و خلاق و تاثیر گذار عنوان کرد.
وی گفت: هنرمندان، دنیای زیبا و معنویی دارند و با توجه به روحیه ای که از آن برخوردارند می توانند جاری کننده روح امید و امیدواری به آینده در جامعه باشند.
فرماندار با اشاره به توانمندی و پتانسیل های بالای شهرستان تفت در عرصه فرهنگ و هنر اظهار داشت: تفت، با توجه به برخورداری از موقعیت گردشگری و توریستی می تواند در برگزاری جشنواره ها و مناسبت های فرهنگی و هنری بیش از پیش به ایفای نقش بپردازد.ک/2
650/7547

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن