تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقلام خوراکی مورد نیاز شهروندان با قیمت تعاونی در همدان عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اقلام خوراکی مورد نیاز شهروندان با قیمت تعاونی در همدان عرضه شد همدان – ایرنا – معاون بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت همدان گفت : اقلام خوراکی مورد نیاز شهروندان و روزه داران شامل گوشت منجمد، برنج و مرغ با قیمت مناسب در نمایشگاه ها و عمده فروشی های استان همدان در حال عرضه است.


ˈعلیرضا شجاعیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای خرید برخی از اقلام اساسی خوراکی، کالاهای دولتی علاوه بر نمایشگاه ها در نقاط مختلف سطح شهر در حال توزیع است.
وی گفت: منابع و ذخایر فراوانی از کالاهای اساسی مردم ذخیره شده و هم اینک مجوز توزیع آن به شرکت پشتیبانی امور دام، شرکت غله و خدمات بازرگانی داده شده است.
وی گفت: اقلام خوراکی اساسی مردم با هدف تامین اقلام اساسی شهروندان و جلوگیری از هر گونه سودجویی تا زمان ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا توزیع می شود.
معاون بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت همدان بیان کرد: میزان تقاضا برای شکر نیز در ایام مبارک رمضان افزایش می یابد که بر همین اساس آمادگی لازم برای تامین و عرضه شکر مورد نیاز به بازار را نیز داریم.
شجاعی بیان کرد: در حال حاضر علاوه بر نمایشگاه ها ، 15 واحد مرتبط با واحد صنفی خواروبارفروشی با سازمان صنعت معدن و تجارت برای توزیع اقلام مصرفی مردم همکاری دارند که 10 نقطه دیگر به این آمار افزوده می شود.
وی قیمت عرضه مرغ برای هر کیلوگرم را 57 هزار ریال و قیمت برنج آرژانتینی در حال عرضه را در هر یک کیلوگرم 24 هزار و 500 ریال ذکر کرد.
نمایشگاه طرح ضیافت و عرضه مواد غذایی یکم تیر ماه امسال در محل دایمی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان به مناسبت ماه مبارک رمضان گشایش یافت.
7525/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن