تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«آسيد کاظم» به برج ميلاد مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳۰ب.ظ)
«آسيد کاظم» به برج ميلاد مي رود نمايش «آسيد کاظم» به نويسندگي زنده ياد محمود استاد محمد و کارگرداني عليرضا استادي به مناسبت ماه مبارك رمضان از ۹ تير تا ۹ مرداد هر شب ساعت 22:30 در محوطه برج ميلاد به روي صحنه مي رود.
به گزارش خبرگزاري موج، «آسيد کاظم» نمايشي در حوزه نمايش هاي سنتي و قهوه خانه اي مي باشد که در آن "ترنا بازي" که يکي از بازيهاي قديمي در قهوه خانه ها در ايام ماه مبارک رمضان بوده هم به اجرا درمي آيد.
اين تئاتر داستان مردي را روايت مي کند که بعد از سالها که به شهر و ديار خود بازمي گردد، شرايط و حرف وحديث اهالي محل را نسبت به خودش بسيار نامناسب ديده تا اينکه...
نمايش "آسيدکاظم" محصول "کارگاه نمايش۷۳" است كه پاييز سال گذشته نيز به ياد و گراميداشت زنده ياد" محمود استاد محمد" و به کارگرداني" محمودرضا رحيمي"به مدت يكماه در باغ فرهنگسراي نياوران به اجرا در آمد و مورد استقبال بسيار خوب مردم و هنرمندان قرار گرفت.
در اين نمايش هنرمنداني چون كيهان ملكي، سعيد دولتي،عليرضا استادي، مهرداد نيكنام، سيد مجتبي طباطبايي، سعيد اکبري مقدم، علي بيک محمدي، محمدرضاخادمي،حميدرضاصفار، عباس سياوش، مهرداد مهديزاده، مجيد معلمي، حميد حسيني، صادق روحاني،مرتضي اليکايي و... نقش آفريني مي کنند و سعيد دولتي مشاور كارگردان، شيوا مهرزاد دستيار كارگردان، ژاله صامتي طراح صحنه و لباس و حميدرضا بلورچي طراح موسيقي اين اثر نمايشي هستند.
سعيد دولتي مشاور كارگردان و يكي از بازيگران اين نمايش با بيان اينكه زنده ياد محمود استاد محمد نمايش "آسيد کاظم" را در دهه 40 به نگارش درآورده است، عنوان كرد: اين نمايش اولين بار در اواخر دهه 40 توسط زنده ياد محمود استاد محمد به اجرا در آمد كه در آن هنرمنداني چون مجيد مظفري و حميد مظفري ايفاي نقش كرده اند و بعد از آن نيز اين نمايش بارها توسط هنرمندان مختلف به روي صحنه رفته است.
وي با اشاره به اينكه اين نمايش محصول کارگاه نمايش ۷۳ است، توضيح داد: حامد بهداد، مهران احمدي،ژاله صامتي، شهرام حقيقت دوست،محمودرضا رحيمي، بهمن گودرزي، شاهدپيوند،حسن علي کرمي، زهرا صبري، فريدون محرابي، محمدعلي نوروش وديگر فارغ التحصيلان ورودي 73 دانشكده هنر و معماري بوده و از اعضا کارگاه نمايش۷۳ مي باشند که اميدواريم در نمايشهاي بعدي بتوانيم از وجود ديگر اعضا کارگاه نمايش ۷۳ بهره مند شويم.
سعيد دولتي که نمايشهاي "انبوهي از هيچکس"، "شمس"، "مجلس سياوش خواني" ،"رختشورها"، "صبح طلوع ميکند"، "شايدنجات يابيم"، "محاکمه ژاندارک"، "سالو" ،"عروسي"، "سرودبال سروش"، "نيرنگهاي اسکاپن" و.... را به عنوان بازيگر يا کارگردان در کارنامه هنري خود دارد ودر اين نمايش بازيگر نقش پهلوان را به عهده دارد، ادامه داد: اميدوارم همچون سال گذشته، تماشاچيان و هنرمندان به تماشاي اين نمايش نشسته و لذت ببرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن