تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برج میلاد میزبان ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برج میلاد میزبان ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر تهران - ایرنا - ششمین نمایشگاه و جشنواره بزرگ بازار سفر، فردا سه شنبه و همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات تابستانی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل برج میلاد تهران افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این نمایشگاه ده ها شرکت گرشگری و مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین سازمان ها و نهادهای دولتی، حضور دارند و از فردا تا ششم تیر ماه جاری ضمن نمایش تجهیزات و کالاهای مرتبط با سفر، خدمات مختلف و متنوع مروبط صنعت گردشگری را نیز ارائه می کنند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه به مدت چهار روز؛ جدیدترین خدمات مربوط به مسافرت های هوایی، دریایی، زمینی، ریلی، خطوط هوایی، پایانه های مسافری، توریسم زیارتی، توریسم سیاحتی و گردشگری، گردشگری الکترونیکی و رزرواسیون آنلاین هتلها، توریسم سلامت، توریسم ورزشی، توریسم زیارتی، توریسم سیاحتی و گردشگری، انواع تجهیزات سفری، موزه ها و کاخ موزه ها، رستوران ها و قهوه خانه های سنتی، گروههای نمایش های آئینی، سنتی، گروههای موسیقی محلی - صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
در ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر؛ دفاتر مختلف مسافرتی، تورهای مسافرتی تابستانی ارزان قیمت داخلی و خارجی را با تخفیف بین 10 تا 15 درصد به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد و علاوه بر آن، هر روز، بین شرکت کنندگان در نمایشگاه نیز، قرعه کشی برگزار می شود که جوایز آن تورهای رایگان مسافرتی داخلی و خارجی است.
در ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر علاوه بر حضور همه اقوام ایرانی از استان های مختلف و با لباس های سنتی؛ سیاه چادر عشایر بر پا و گروه های موسیقی محلی نیز حضور دارند و هر شب جنگ های شادی برگزار خواهد شد.
ستادهای ویژه معرفی جاذبه های گردشگر سراسر ایران، ستادهای ویژه تورهای ایرانگردی و ستادهای معرفی اکو توریسم ایران؛ بخش های دیگری از این نمایشگاه است.
در نمایشگاه امسال، همچنین برخی از سازمان ها و انجمن های گردشگری، تورگردانان، آژانس های مسافرتی، هتل ها، شرکت های حمل و نقل ریلی، رسانه ها، دفاتر رزرواسیون و شرکت های تجاری و برگزارکننده همایش ها این حوزه و گروه های مختلف مردم نهاد نیز حضور دارند.
همچنین برگزاری جنگ شادی، برگزاری مسابقات مختلف، بر پائی سیاه چادر، شب فرهنگی، تورهای ایرانگردی و تهرانگردی، سنگ نوردی، کایت، بالن، فعالیت هنری زنده همچون: تولید صنایع و بافت گلیم و گبه از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.
حضور اقوام مختلف ایرانی از جمله اقوام کرد، سیستانی، لر، بختیاری و گیلک یکی دیگر از بخش های ششمین نمایشگاه بازار سفر است.
شهروندان می توانند در این نمایشگاه ضمن اطلاع کامل از تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین آشنائی با جاذبه های مختلف گردشگری کشور، مسافرت های تابستانی خودشان را مشخص کرده و نسبت به رزرو تورهای گردشگری با تخفیف ویژه اقدام کنند.
مدیر برگزار کننده ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر با بیان این که این نمایشگاه از سوی نهادهای مختلف مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: با بر پایی این نمایشگاه، بستری مساعد برای معرفی ظرفیت‏های گردشگری نقاط مختلف کشور، ایجاد می‏شود.
نفیسه مشعوف ابراز امیدواری کرد با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستانی برگزاری این نمایشگاه، نقش مثبتی در تامین نیازهای مردم برای آشنایی و استفاده از خدمات ارائه شده برای مسافرت و نیز گسترش سفر و گردشگری در بین عموم مردم داشته باشد.
وی برگزاری چنین نمایشگاه هایی را گامی مهم برای معرفی جاذبه های گردشگری ایران عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه همواره سکویی برای معرفی جاذبه های گردشگری بوده و به همین دلیل مقامات برگزارکننده نمایشگاه تلاش کرده اند با اجرای تمهیدات ویژه ، شهروندان و گردشگران را به بازدید از نمایشگاه تشویق کنند.
ششمین نمایشگاه بزرگ بازار سفر از فردا سوم تا ششم تیر ماه جاری(در روزهای سوم و چهارم از ساعت 14 تا 22 و در روزهای پنجم و ششم از ساعت 10 صبح تا 22 ) در محل برج میلاد تهران آماده بازدید علاقمندان است.
اقتصام**1108**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن