تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801196923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران در برج میلاد گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ویژه شرق استان؛ پنجمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران در برج میلاد گشایش یافت دماوند- ایرنا - با حضور معاون هنری - سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پنجمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران مخصوص شهرستان های شرق استان در برج میلاد گشایش یافت.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: پنجمین هفته فرهنگ و هنر استان تهران با هدف معرفی شاخص ها، توانمندی ها و استعدادهای فرهنگی و هنری شهرستان های شرق استان روز گذشته در برج میلاد تهران افتتاح شد.
محمدرضا فرزان افزود: این آیین با حضور ˈمحمد حسین اسماعیلیˈ معاون هنری - سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مسؤولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های دماوند، فیروزکوه و پردیس و هنرمندان این مناطق در محل برج میلاد تهران گشایش یافت.
وی گفت: در این هفته فرهنگی حدود 120 اثر تجسمی در رشته های مختلف نقاشی، خوشنویسی، معرق، منبت، مینیاتور و . . . به همراه 25 کارگاه هنری در رشته های صنایع دستی، هنرهای سنتی و آیینی در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرزان افزود: همچنین معرفی نویسندگان، پژوهشگران، مطبوعات و جاذبه های تاریخی شهرستان های شمال شرق استان تهران (پردیس، دماوند و فیروزکوه) به همراه اجرای موسیقی های سنتی و محلی، اجرای تئاتر، پرده خوانی، نقالی و . . . در این هفته فرهنگی و هنری انجام می شود.
هفته فرهنگ و هنر شهرستان های شرق استان تهران به مدت سه روز تا ساعت 21 ششم تیرماه پذیرای علاقه مندان است و مطابق برنامه ریزی انجام شده امروز (چهارشنبه) به شهرستان دماوند، فردا (پنجشنبه) به شهرستان فیروزکوه و روز جمعه به شهرستان پردیس اختصاص دارد.
تهرام/8142/1457/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن