تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805509290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعبانیان: حداقل به دو دیدار تدارکاتی برای ایجاد خودباوری نیاز داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شعبانیان: حداقل به دو دیدار تدارکاتی برای ایجاد خودباوری نیاز داریم تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال دختران جوان ایران کم تجربگی بازیکنان را مهم ترین ضعف آنان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دانست و گفت: حداقل به دو دیدار تدارکاتی برای ایجاد خودباوری در تیم نیاز داریم.


میترا شعبانیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به اینکه زمانی برای هماهنگی و برگزاری اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی برای تیم والیبال دختران جوان باقی نمانده است لذا قرار است سعید درخشنده عضو کمیته مسابقات فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) هماهنگی های لازم را انجام دهد تا پس ا از سفر تیم به چین تایپه و قبل از شروع مسابقات بتوانیم حداقل دو بازی دوستانه با تیم های باشگاهی این کشور داشته باشیم.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دختران جوان زیر 19 سال آسیا (2014)، 28 تیرماه در چین تایپه آغاز می شود و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.
وی همچنین به انجام یک تا دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی والیبال زنان کشورمان اشاره کرد و گفت: از آنجا که انجام بازی تدارکاتی برای تیم والیبال دختران جوان بسیار الزامی است از فدراسیون خواستار انجام چند بازی تدارکاتی با تیم ملی والیبال زنان شده ایم تا دست کم محکی برای بررسی آخرین وضعیت بازیکنان و رفع نواقص تکنیکی و تاکتیک های تیمی داشته باشیم.
شعبانیان انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی والیبال زنان ایران را موجب دست یابی به حداقل 50 درصد آمادگی مورد نیاز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دانست و گفت: البته با توجه به فاصله تیم ملی والیبال زنان ایران با والیبال شرق آسیا بازی مقابل این تیم نمی تواند کمک خیلی زیادی برای تیم محسوب شود و باز هم انجام بازی تدارکاتی با تیم های شرق آسیا ضرورت دارد.
سرمربی تیم والیبال دختران جوان آمادگی بدنی بازیکنان تیم را راضی کننده عنوان نکرد و گفت: شاید به جز دو بازیکن دعوت شده به اردو ، بقیه بازیکنان تا پیش از اردوها هیچ آشنایی با برنامه بدنسازی و تمرین با دستگاه و وزنه نداشته اند و اگر چه در فاصله سه ماه تمرینات به شرایط بهتری رسیده اند اما از نظر آمادگی بدنی فاصله زیادی با شرایط مطلوب دارند.
وی افزایش آمادگی بازیکنان از نظر اجرای تکنیک، تاکتیک و سیستم های بازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در فاصله هشت مرحله اردو آمادگی تیم بازیکنان پیشرفت قابل توجهی داشته اند و من امیدوارم با توجه به پتانسیل و ارتقا سطح توانایی این بازیکنان، تمرینات این تیم پس از مسابقات متوقف نشود و یا حداقل همه آنان جذب تیم های حاضر در لیگ شوند تا دچار افت بدنی و فنی شدید نشوند.
شعبانیان مهم ترین ضعف تیم والیبال دختران جوان ضعف قدرت حمله آنان دانست و گفت: خوشبختانه در دریافت ها و سرویس ها خیلی خوب عمل می کنند ولی در بحث زدن آبشارها و اسپک ها بازیکنان به دلیل پایین بودن قدرت بدنی مشکل دارند که تلاش می کنیم در دو اردوی باقی مانده با تمرکز روی این ضعف تا حد زیادی آن را برطرف کنیم.
وی که در حاشیه اردوی نهم تیم والیبال دختران جوان سخن می گفت، افزود :این اردو از سوم تیرماه در شهرستان نور استان مازندران آغاز شده است و تا سه شنبه دهم تیرماه ادامه خواهد داشت و با توجه امکانات خوبی که در این اردو در اختیار بازیکنان است امیدواریم با توجه به شرایط محیطی بتوانیم ضمن ارتقا سطح فنی بازیکنان شاهد ارتقا سطح روحی روانی بازیکنان نیز باشیم .
به گفته شعبانیان تیم پس از بازگشت به تهران و چند روز استراحت آخرین مرحله اردوی خود را از 14 تیرماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد کرد و 12 بازیکن اعزامی به چین تایپه نیز در این اردو انتخاب خواهند شد.
فاطمه زاده عبداله، فاطمه امینی، فاطمه صولتی، مهشاد بزرگ ، شکیلا صدری رجبی ، مه تا یحیی پور ،اسما ملایی ، هنگامه همرنگ، نگین شیرتری ، سوگند حق پرست ، زهرا هاشمی ، فاطمه سلگی ، ریحانه موسوی و پگاه آشتی 14 بازیکن حاضر در اردوی تیم دختران در شهرستان نور هستند این بازیکنان از استان های لرستان ، اصفهان ، گیلان ، البرز و تهران به اردوی های تیم ملی دعوت شده اند.
راحله آرا و حمیرا روزبهانی ، شعبانیان را به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کنند. سارا حیدرزاده و حبیب لو نیز به عنوان بدنساز و فیزیوتراپ به همراه تیم والیبال جوانان دختر هستند.
ورزشی (4)**1828**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن