تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارگیلان: سواحل با امکانات بیشتری در اختیار مسافران قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارگیلان: سواحل با امکانات بیشتری در اختیار مسافران قرار می گیرد رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه طرح های دریا در ماه مبارک رمضان براساس استفتائات انجام شده از رهبر معظم انقلاب باز است، گفت: امسال در سواحل استان، امکانات بیشتری در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ عصر شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه گیلان به جاذبه های گردشگری و مواهب طبیعی استان اشاره و اظهار کرد: باید شئونات اسلامی و حجاب و عفاف بویژه در ماه مبارک رمضان از سوی همگان رعایت شود.
وی سواحل را یکی از جاذبه های طبیعی گیلان ذکر و تصریح کرد: حضور مسافران بیشمار در طول سال در استان، ظرفیت مناسبی برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال است.
استاندار گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بنا نیست امسال ساعات اداری در ماه مبارک رمضان تغییری کند.
وی از دستگاه های دولتی خواست تا نسبت به حضور کارمندان در ساعات اداری و رسیدگی به امور مردم نظارت بیشتری داشته باشند تا خللی در روند حل مشکلات شهروندان بوجود نیاید.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اختصاص 920 میلیون دلار فاینانس، بهترین فرصت برای پیشرفت طرح های عمرانی گیلان است.
وی ادامه داد: از مجموع 35 میلیارد دلار فاینانس، 920 میلیون دلار در بودجه سال 93 برای پیشرفت طرح های گیلان اختصاص یافته است.
نجفی با تاکید بر لزوم جدیت مدیران استان برای جذب اعتبارات و طرح های ملی گفت: هنر مدیران باید جذب این اعتبارات باشد که 10 برابر بودجه عمرانی استان گیلان است.
وی یادآور شد: فرصت های خوبی در استفاده از اعتبارات ملی فراهم شده و دستگاه ها باید تمام تلاش خود را برای جذب این اعتبارات به کار گیرند تا از میانگین شاخص ها عقب نمانیم.
به گزارش ایرنا، گیلان از چابکسر در شرق تا آستارا در غرب استان، دارای 300 کیلومتر نوار ساحلی است و امسال 20 طرح با 40 شناگاه برای خواهران و برادران به عنوان طرح های سالم سازی دریا در گیلان فعال است. ک/2
7296 /695/508

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن