تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802941198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش فناوری های نرم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون توسعه فناوری معاونت علمی رییس جمهور: بخش فناوری های نرم باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد گرگان - ایرنا - معاون توسعه فناوری معاونت علمی، فناوری رییس جمهور گفت: در بخش فناوری های نرم باید توجه بیشتری نشان بدهیم و با توجه به پیشرفت علمی در بخشی از عرصه ها، رضایتمندی کافی وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی وطنیˈ شب گذشته در جمع نخبگان استان گلستان، اظهار کرد: باید در اجرایی کردن طرح های کلان و زمینه سازی مناسب برای بهینه کردن سرمایه گذاری ها، سیاست های جدیدی را اتخاذ کنیم که این موضوع در معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری در حال اجرا می باشد.
به گفته وی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تغییر رویکرد و تعامل با دو وزارتخانه علوم و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با داشتن 14 ستاد علمی و فناوری به صورت جدی در جهت راهبردی کردن پیوند علم و صنعت و حمایت از نخبگان، شروع به فعالیت نموده است.
وی با اشاره به طرح هایی که در راستای مرزهای دانش است، تصریح کرد: این معاونت برای تجاری سازی و ملی سازی این طرح ها، با تسهیلات متنوع آمادگی پیوند بهتر علم و صنعت را دارد.
دکتر وطنی با اشاره به اینکه جهت دهی مناسب به فعالیت پژوهشگران راه رسیدن به این هدف می باشد، ادامه داد: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال، در تجاری سازی علوم است که با مشارکت نخبگان و شرکت های دانش بنیان می توان به این مهم دست پیدا کرد.
وی گفت: کشور نیاز دارد در امنیت غذایی و بحث آب در جایگاهی قرار گیرد که مراتب آرامش خاطر مردم را فراهم آورد.
معاون توسعه فناوری معاونت علمی، فناوری رییس جمهوری افزود: استان گلستان در بخش کشاورزی فضای مناسبی برای سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان دارد، که در همین زمینه دفتر فناوری و توسعه در استان ها و همچنین گلستان راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه در استان گلستان از 408 گونه از گیاهان دارویی کشور، 108 گونه وجود دارد، اظهار کرد: همچنین وجود درخت سرخدار در شهرستان علی آبادکتول در وسعت بسیار به جهت تولید داروهای ضد سرطانی، قابلیت تجاری سازی طرح های دانش بنیان را در این زمینه فراهم کرده است.
وطنی یادآور شد: در راستای فعال کردن پارک های علم و فناوری و در اجرای قانون پنج ساله پنجم با بودجه 30 هزار میلیارد ریالی، محدودیتی برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و مجموعه ای که توانایی برای تولید این محصولات را دارند، وجود ندارد.
این مقام مسوول علمی کشور، گفت: همکاری استانداری در راستای راه اندازی مرکز پرتو دهی هسته ای و همچنین تکمیل بانک خون استان خوب بوده و با همکاری و هماهنگی وزارت جهادکشاورزی، در آینده ای نزدیک گلستان به قطب تولید دانه های روغنی و بذر و دانه های گیاهی کلزا، سویا، آفتابگردان و پنبه مبدل خواهد شد.
وطنی افزود: درخواست می شود که در استان توجه ویژه ای به تولید بذر پنبه شود تا جایگاه از دست رفته گلستان در این محصول بازگردانده شود.
وی یادآور شد: در این استان امکان سنجی ذخیره گاز طبیعی در قزلجه و مثبت بودن آزمایشات در این راستا نیز انجام شده است و در نتیجه تبدیل شدن گلستان به قطب گازی کشور دور از دسترس نیست.
وی در بخش دیگری اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته بیش از 12 هزار میلیارد ریال خطوط اعتباری از بانک ‎ها برای حمایت از شرکت‎های دانش‎ بنیان گرفته شده است.
معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تاسیس 20 هزار شرکت دانش‎ بنیان جزو برنامه‎ های پنجم توسعه است، اضافه کرد: در این راستا 400 شرکت توانستند از معاونت فناوری مجوز اخذ کنند.
7467/601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن