تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803245114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات دستگاه های اجرایی در اختیار مدارس قرار می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هم افزایی آموزش و پرورش و وزارت کشور در طرح اوقات فراغت؛ امکانات دستگاه های اجرایی در اختیار مدارس قرار می گیرد ساری- ایرنا- معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از امضای تفاهمنامه با وزارت کشور برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: بیشتر دستگاه های اجرایی استان ها باید امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی خود را برای این منظور در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.


ˈعلی زرافشانˈ چهارشنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در ساری، اجرای طرح های اوقات فراغت تابستانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: امکانات آموزش و پرورش به تنهایی جوابگوی جامعه هدف در طرح اوقات فراغت نیست و به همین دلیل نیاز بود تا از فضاها و امکانات ورزشی و تربیتی دیگر دستگاه ها استفاده شود.
وی، مشارکت طلبی را رویکرد وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم معرفی کرد و گفت: در دوره جدید ما به دنبال مشارکت جدی اولیا و سازمان های مردم نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی به منظور ارایه مطلوب تر خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان هستیم.
زرافشان، استفاده از امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی را همسو با سیاست مشارکت جویانه آموزش و پرورش دانست و از شورای آموزش و پرورش استان های کشور خواست تا به طور جدی مقوله مشارکت مردمی را اجرایی کنند.
وی از تغییر نگاه هزینه ای به آموزش و پرورش در دوره جدید به نگاه سرمایه ای خبر داد و گفت: آینده مدیریت صحیح کشور با تحصیلات و تربیت درست دانش آموزان امروز رقم می خورد.
معاون وزیر آموزش و پرورش، وضع این وزارتخانه را مطلوب تر از سال های قبل ارزیابی کرد و افزود: به طور یقین با توجه به تعداد بالای دانش آموزان، نیاز به مشارکت بیشتر مردم بویژه خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی داریم.
وی با بیان اینکه 47درصد پوشش تحصیلی دانش آموزان در شاخه فنی و حرفه ای است، ادامه داد: با توجه به بالا بودن سرانه آموزش فنی و حرفه ای، نیاز به کمک مردمی و خیرین بیشتر احساس می شود.
زرافشان برون سپاری آموزش فنی حرفه ای را یکی از راهکارهای آموزش و پرورش برای جبران کمبودها دانست و اظهار داشت: پارسال 80 هزار دانش آموز در آموزشگاه های بخش خصوصی در رشته فنی حرفه ای تحصیل کردند که امسال به یکصد هزار نفر افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از سه هزار دانش آموز فنی و حرفه ای به صورت امریه در جهاد کشاورزی به کار گرفته می شوند، افزود: جهت گیری اصلی سرمایه گذاری در آموزش و پرورش رفع بیکاری است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اظهار اینکه دو درصد از فارغ التحصیلان آموزش پرورش بیکار هستند، گفت: دانش آموزان فنی و حرفه ای با فرا گرفتن مهارت های مختلف در ادامه فعالیت های اقتصادی مشکلی نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر هشت استان کشور به آزمایشگاه نانو مجهز هستند، افزود: تا پایان سال جاری تمامی استان های کشور به آزمایشگاه نانو تجهیز می شوند.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش وضع آموزشی و تربیتی مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش برای راه اندازی هنرستان نساجی مازندران کمک می کند.
مازندران 480 هزار دانش آموز دارد.ک/2
2585**1654**1504

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن