تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مسوولان لشکری و کشوری در سالگرد شهید ناطق نوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور مسوولان لشکری و کشوری در سالگرد شهید ناطق نوری تهران بزرگ- ایرنا- مراسم سالگرد شهادت شهیدان عباسعلی ناطق نوری و سردار علی ناطق نوری باحضور جمع زیادی از مسوولان لشکری و کشوری و مردم ولایی تهران روز پنجشنبه درمحل حوزه علمیه امام حسن (ع) لواسان برگزارشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم شخصیت هایی از جمله حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسوی لاری وزیرکشور دولت اصلاحات، انواری رییس کمیته امداد امام خمینی و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی حضور داشتند.
حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله جلالی خمینی، محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی، آیت الله بجنوردی، جمعی از فرماندهان و مسوولان نیروی انتظامی تهران بزرگ، جمعی از اعضای حزب موتلفه، اعضای هیات مدیره تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اقشار مختلف مردم ازدیگر شرکت کنندگان دراین مراسم بودند.
عبدالحسین معزی عضو جامعه روحانیت مبارز سخنران این جلسه به سالروز هفتم تیر (1360) و شهادت 72 تن از مسوولان بلندپایه کشوری و نمایندگان مجلس بویژه دکتر بهشتی و ناطق نوری اشاره کرد و گفت: سالروز هفتم تیر بازخوانی اتفاقات ناگواری بود که استکبار و کشورهای سلطه برای سرنگونی انقلاب اندیشیده بودند.
وی با تاکید به بازخوانی اتفاقات هفتم تیر 1360 برای نسل جوان، اظهارداشت: مساله هفتم تیر اگر برای هر کشوری رخ می داد نظام آن کشور سرنگون می شد ولی جوانان کشورمان توانستند از این روز درسهای مهم و بزرگی کسب کنند که توطئه کشورهای استعمارگر را خنثی کنند.
معزی همچنین به مساله هشتم شهریور شهادت شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: کشورهای استعمارگر و نظام سلطه بعد از قضیه هفتم تیر شخصیتهای مهم و ارزشمند انقلاب را به شهادت رساندند.
وی تاکید کرد که حادثه هفتم تیر باعث شد تا چهره کریه و شیطانی منافقین مشخص شود و این روز انقلاب اسلامی را ماندگار و توانمند کرد.
وی همچنین به شهادت شهدای هسته ای اشاره کرد و گفت: این بار دشمنان نظام و اسلام با جنگ و ترور و شهادت دانشمندان هسته ای درصدد بودند نقشه شیطانی خود را بار دیگر ایجاد کنند تا انقلاب و ارزش هایش از بین برود.
تهرام/7247**1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن