تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803187068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجمین جشنواره نمایش‌های رادیویی به ایستگاه پایانی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون
پنجمین جشنواره نمایش‌های رادیویی به ایستگاه پایانی رسید
برگزیدگان پنجمین جشنواره نمایش‌های رادیویی همزمان با جشن سومین سال راه‌اندازی رادیو نمایش شامگاه 5 تیرماه در مجموعه فرهنگی سعدآباد معرفی شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهقان نیری مدیر رادیو نمایش در ابتدای این مراسم با اشاره به تولید 3 هزار قطعه نمایش رادیویی در سال توسط 300 هنرمند، یادآور شد: ما 24 ساعت نمایش رادیویی پخش می‌کنیم و به همین میزان ساعت نیز شبکه مجازی رادیو نمایش داریم. رادیو نمایش در این 3 سال توانسته جای خود را بین مخاطبان باز کند.
 
سپس با حضور داوران بخش مقالات رادیویی برگزیدگان این بخش اعلام شدند که هدایای خود را از شمسی فضل اللهی و داریوش اسدزاده دریافت کردند. حمیدرضا پورعلی محمد و امین رهبر برگزیدگان منتخب و حمید گنجایش برگزیده برتر این بخش شدند.

فض‌اللهی در این بخش از مراسم یادآور شد: زمانی به آقای ضرغامی گفتم ما این همه نمایش رادیویی وهنرمند رادیویی داریم پس شبکه نمایش‌مان کجاست و آقای ضرغامی لطف کرد و این شبکه را به راه انداخت.

در ادامه عطاءالله کوپال، امیرحسن ندایی و مهدی سلطانی سروستانی که ارزیابی آثار بخش «تجربه‌های نو» را بر عهده داشتند، حسین خدادای تهیه کننده نمایش رادیویی «بذار بخوابم وزوزو» را به عنوان برگزیده این بخش معرفی کردند. سپس با حضور مدیرکل مرکز البرز، مدیر شبکه رادیو ورزش، مدیر رادیو فرهنگ و مدیر رادیو نمایش از یک هزار قطعه نمایش کوتاه با موضوع «فرهنگ زندگی» رونمایی شد.

پخش کلیپی از مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد عباس وفایی و پخش کلیپی از صمد پل‌سنگی در بخش دیگری از مراسم سومین سال راه‌اندازی رادیو نمایش انجام شد. سپس با حضور خانواده پل‌سنگی از این هنرمند که به دلیل بیماری در مراسم حضور نداشت، تجلیل شد. همچنین تجلیل از زهره مجابی بازیگر نمایش‌های رادیویی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 سپس معرفی برگزیدگان بخش موضوعی جشنواره سراسری نمایش‌های رادیویی انجام شد که امیرعباس اشرف برای نمایش رادیویی «پول» و مجتبی طالبی برای نمایش رادیویی «گوشه زندگی» به عنوان تهیه کنندگان برتر معرفی شدند. همچنین بهرام نوری برای نمایش رادیویی کوتاه «قرار عاشقانه» تهیه کننده برتر نمایش کوتاه رادیویی، بهمن پارسا آرا برای نمایش رادیویی بلند «ماه هفتم» و رضا داداشی برای نمایش بلند رادیویی «دره گل زرد» به عنوان تهیه کننده برتر نمایش‌های بلند رادیویی معرفی شدند.

امیرعباس اشرف برای نمایش کوتاه « کوی نشاط»، مجید حیدری برای نمایش رادیویی «پلاک 13 واحد 6» و راشین کوشا برای نمایش رادیویی «معاشرت سگی» به ترتیب به عنوان تهیه کننده، نویسنده منتخب و نویسنده برتر معرفی شدند.

محبوبه نوابی قوام نیز برای تنظیم رادیویی نمایش «حمام خانه» و لیلا جداییان برای تنظیم رادییویی نمایش «پسران آفتاب» جایزه تنظیم منتخب و تنظیم برتر را دریافت کردند. فاطمه گلابی هم با صدابرداری نمایش رادیویی «حمام خانه» و علی حاجی‌نوروزی برای صدابرداری نمایش رادیویی «پسران آفتاب» به عنوان صدابردار منتخب و برتر معرفی شدند.

در ادامه معرفی برگزیدگان جشنواره سراسری نمایش‌های رادیویی، حسین شاه میرزایی برای نمایش رادیویی «قطاری به مقصد رویا» افکتور منتخب، مسعود نصیریان برای نمایش رادیویی «حمام خانه» افکتور برتر، عباس توفیقی برای نمایش رادیویی «پسران آفتاب» بازیگر منتخب مرد و میرطاهر مظلومی برای نمایش رادیویی «پسران آفتاب» بازیگر برتر مرد شدند.

همچنین فریدون محرابی برای نمایش «جشن مردگان» کارگردان منتخب و بهرام سروری‌نژاد برای نمایش رادیویی «پلاک 13 واحد 6» کارگردان برتر شدند. ویکتوریا براری نیز برای نمایش رادیویی «حمام خانه» جایزه بازیگر زن منتخب و زهره مجابی برای نمایش رادیویی «بوبوک» جایزه بازیگر زن برتر را دریافت کردند.

سپس محسن جواهری برای نمایش رادیویی «معاشرت سگی» به عنوان تهیه‌کننده و سردبیر منتخب و اشرف السادات اشرف نژاد نیز برای نمایش رادیویی «پسران آفتاب» به عنوان تهیه کننده و سردبیر برتر معرفی شدند.

در بخش پایانی این مراسم نیز داود رشیدی دبیر پنجمین جشنواره سراسری نمایش‌های رادیویی با بیان اینکه هنر وسیله‌ای متعالی و تعالی‌بخش است، گفت: آنگاه که هنر در راه نهادینه شدن کرامت انسانی به خدمت گرفته شود نه تنها جان‌های شیفته حقیقت را محو خود می‌کند بلکه زنده‌ساز سرود انسانیت می‌شود.

این هنرمند با سابقه یادآور شد: 3 سال پیش رادیو در چنین روزی برای خود خانه‌ای برپا کرد، خانه ای که قدمت نمایش رادیویی را زمزمه می‌کند. جشنواره پنجم نمایش‌های رادیویی به همگان ثابت کرد که در این عرصه شور و اشتیاق همراه با امید وجود دارد و حتی با وجود شرایط نامناسب مالی کشور، این جشنواره با از خودگذشتگی هنرمندان پا برجا است.


۱۳۹۳/۴/۶ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن