تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804454958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه سیاستهای ابلاغی به قوای سه گانه به مرحله اجرا نمی رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: همه سیاستهای ابلاغی به قوای سه گانه به مرحله اجرا نمی رسد مشهد – ایرنا – عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از سیاستهای کلی نظام که توسط رهبری مطرح و از طریق این مجمع تدوین و به قوای سه گانه ابلاغ می شود، درصد کمی به شکل قانون درآمده یا به مرحله اجرا می رسد.


به گزارش ایرنا، ˈسید مرتضی نبویˈ پنجشنبه شب در همایش بزرگ ˈمرزبانی فرهنگیˈ که در مهدیه مشهد برگزار شد، افزود: به عقیده من کشورمان مشکلی در سیاستگذاریها و اسناد بالادستی ندارد بلکه در اجرای این اهداف توسط دستگاه های متولی دچار مشکل است.
وی در تشریح فرهنگ گفت: فرهنگ را شناسنامه یک ملت معرفی می کنند که به آن هویت جمعی می دهد و از این حیث ملتها از یکدیگر متمایز می شوند؛ مولفه های یک فرهنگ شامل دین، آداب و رسوم، علوم و فنون می شود که مهمترین آن ارزشهای دینی و مذهبی است.
این کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی افزود: فرهنگ به مثابه هوایی است که در آن تنفس می کنیم لذا اگر این هوا آلوده باشد نمی توان به درستی نفس کشید.
نبوی افزود: فرهنگ منشا حرکت بخشهای اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و در واقع قدرتی است که این بخشها از آن نیرو می گیرند لذا برای دستیابی به رشد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید مشکلات فرهنگی در جامعه مرتفع شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود که به رغم قرار گرفتن در معرض حملات شدید دشمن و مقاومت ملت در برابر هجمه ها، روز به روز بالنده تر شد به طوری که امروز نوک پیکان تهدیدات دشمن متوجه این بخش است.
وی اظهار کرد: غرب امروز همه امکانات و فناوری خود را بکار گرفته تا فرهنگ انقلاب اسلامی که روز به روز دامنه آن در جهان گسترده تر می شود را خنثی کند و اثرگذاری آن را از بین ببرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز آثار حملات دشمن به فرهنگ ایران اسلامی در موبایل، تبلت و ماهواره و سایر ابزار الکترونیکی که در خانه مورد استفاده قرار می دهیم را می توان به وضوح دید.
نبوی افزود: دشمن با عرضه امکانات الکترونیکی و رسانه های دیجیتالی به ملت ما درصدد است آن را به افرادی که هویت جمعی ندارند، تجزیه کند و این تهدید بسیار مهم، نیازمند مراقبت است.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازمانها و نهادهای اجتماعی متناسب با خود را می سازد و با آنها بر ملت تاثیر می گذارد، گفت: فرهنگ ملت ایران را اسلامیت و ایرانیت توامان تشکیل می دهند و هرگز این دو بخش در مقابل هم قرار نگرفته اند و در جریان انقلاب اسلامی شکوفا شدند.
وی افزود: باید در نظر داشته باشیم که اگر دیروز جنگ سخت و جهاد اکبر بود، امروز جنگ نرم و زمان جهاد اصغر است و کسانی مانند حوزویان و دانشگاهیان که آگاهی بیشتری نسبت به سایر افراد دارند باید قدرت نرم دشمن را به مردم بشناسانند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، استحکام بنیان خانواده ها، تحول در نهاد آموزش و پرورش و بخش دانشگاه در راستای تربیت نیروهای پشتیبان فرهنگ ایرانی – اسلامی، ارایه نقشه مهندسی فرهنگی، پیوند حلقه های صالحین برای تشکیل جبهه صالحین و خروج فرهنگ ملتمان از حالت انفعال را ارکان حفظ انقلاب برشمرد.
نبوی اظهار کرد: ممکن است مسوولان کشورمان بهانه ها و دلایل زیادی برای عدم ورود جدی خود به عرصه فرهنگ داشته باشند اما از آنان انتظار می رود حداقل زیر پرچم هدایت مقام معظم رهبری هماهنگ باشند و هماهنگ عمل کنند تا مانع از سوء استفاده های برخی سودجویان شوند.
7489/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن