تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803683887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مرحله دوم طرح کشوری نظارت بر بازار ICT / بازگرداندن 17 میلیارد ریال به کاربران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


دانش و فناوری معاون وزیر ارتباطات خبر داد:
اجرای مرحله دوم طرح کشوری نظارت بر بازار ICT / بازگرداندن 17 میلیارد ریال به کاربران
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای مرحله دوم طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT با همکاری 8 دستگاه نظارتی خبر داد و گفت: در مرحله اول اجرای این طرح، تخلفات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات 50 درصد کاهش یافت.



به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT با حضور اعضای تفاهم‌نامه پایش بازار ICT شامل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، پلیس فتا ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کلید خورد. علی اصغر عمیدیان در مراسم اجرای مرحله دوم طرح کشوری پایش و نظارت بازار ICT گفت: این طرح با همکاری 8 دستگاه نظارتی عضو تفاهم‌نامه پایش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مرحله دوم شده است و در مرحله اول که در یکسال گذشته به اجرا درآمد، تخلفات در حوزه بازرسی های انجام شده در بازار ICT نسبت به سال 91 با 50 درصد کاهش همراه بوده است؛ به نحوی که در سال 91 حدود 200 مورد تخلف در حوزه ICT شناسایی و پیگیری شده که این رقم در سال 92 به 98 مورد تخلف رسیده است. رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در این حوزه از بازگرداندن 17 میلیارد ریال به عنوان مبالغی که از سوی شرکت‌های مختلف تخلف شده به حساب کاربران خبر داد و گفت: در این حوزه 14 پرونده به مراجع تعزیراتی ارسال شده و در این مراجع به نتیجه رسیده‌اند که بر همین اساس حدود 17 میلیارد ریال هزینه به کاربران بازگردانده شده است. وی گفت: از این رقم حدود 16 میلیارد ریال مربوط به خطوط E1 و 1.2 میلیارد ریال هم مربوط به موارد دیگری مانند عدم رعایت SLA در سرویسهای فناوری اطلاعات بوده است. معاون وزیر ارتباطات در مورد هماهنگی میان مجلس و دولت برای افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته لازم است چهار هزار میلیارد تومان صرف زیرساخت‌های توسعه ICT کشور شود که از این رقم تاکنون حدود دو هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده و تا پایان سال کل این مبلغ به این بخش تعلق می گیرد. در این مراسم کمیته‌های مختلفی که در استان‌های متعدد کشور تشکیل شده بود به ارائه گزارش‌های خود پرداخته و وضعیت تخلفاتی که در هر استان صورت گرفته بود را اعلام کردند که در این میان بخش قابل توجهی از تخلفات به تغییر پهنای باند تهیه و دریافت شده از مخابرات مربوط می‌شد. در برخی استانها دفاتر پیشخوان به دستور شرکت مخابرات تنها به ارائه خدمات همراه اول پرداخته و از ارائه خدمات در زمینه‌های ایرانسل و رایتل خودداری کرده اند؛ همچنین مخابرات استان مازندران دچار توقف فروش خدمات اینترنتی شده و تا ارتقای پهنای باند مجاز به فروش خدمات نخواهد بود، در استان قم نیز یک شرکت به طور تقلبی اقدام به تهیه سیم کارت‌های تقلبی اپراتورها کرده بود. عدم رعایت تعرفه‌های مصوب در مصوبه 181 سازمان تنظیم مقررات هم بخش دیگری از گلایه‌های استان ها را به خود اختصاص داده بود.  


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۶:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن