تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820579656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ فعلی آب بازدارنده نیست/ قیمت آب واقعی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت آبفای استان تهران: نرخ فعلی آب بازدارنده نیست/ قیمت آب واقعی شود خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت آبفای استان تهران تاکید کرد : تعیین قیمت واقعی برای آب می تواند روند مصرف را هم بهینه کند و نرخ های کنونی بازدارنده نیست.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۴ تير ساعت 10:45



به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد پرورش با اشاره به کاهش قابل توجه ذخایر سدهای تهران گفت : نخستین بار برای عبور از پاییز بدون قطع آب هم دغدغه داریم.
مدیر عامل شرکت آبفای استان تهران با اشاره به کاهش 30 درصدی بارش در استان تهران گفت : تا 20 درصد مصرف آب شهروندان بدون حذف نیازهای ضروری قابل صرفه جویی است.
مدیر عامل شرکت آبفای استان تهران با تاکید بر اینکه کیفیت اب شرب تهران مطلوب است به رادیو اقتصاد گفت: 70 درصد از منابع آب های سطحی تامین می شود و سهم چاه های آب نیز به 30 درصد می رسد که در نقاط شمالی شهر تهران حفاری شده است و آب را از 20 متری عمق زمین تامین می کند.
وی افزود : از قنات های برای تامین آب شرب استفاده نمی کنیم چون ممکن است کیفیت لازم را نداشته باشد.
پرورش با بیان اینکه مبلغی که مشترکان برای آب پرداخت می‌کنند بازدارنده نیست ؛ اظهار داشت : 50 درصد از مشترکان 15 مترمکعب آب در ماه مصرف می‌کنند که صورت‌حساب جدیدشان حدود 4197 تومان است و مشترکانی که 20 مترمکعب آب در ماه مصرف می‌کنند به صورت تجمعی حدود 60 تا 70 درصد می شوند و 6532 تومان برای مصرف یک تریلی آب پرداخت می‌کنند و این نرخ ها اصلا بازدارنده نیست.
وی تصریح کرد : باید در کنار اصلاح قیمت ها که هم اکنون یک چهارم قیمت تمام شده است ، باید کارهای فرهنگی نیز گسترش یابد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن