تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802520032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناخت نقاط آسیب پذیروتلاش برای رفع آن ازاهداف نظام سلامت اداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شناخت نقاط آسیب پذیروتلاش برای رفع آن ازاهداف نظام سلامت اداری است گرگان - ایرنا- رییس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تعیین شاخص های تاثیرگذار، بررسی و شناخت گلوگاه های آسیب پذیر احتمالی و ارائه راهکارها در جهت کاهش آن در جهت ارتقای نظام سلامت اداری از مهمترین اهداف در این بخش است.


ˈمهدی جهانیانˈ شامگاه روز گذشته در نشست ارتقای نظام سلامت اداری در شرکت آب منطقه ای گلستان ،اظهارکرد: شناسایی نقاط آسیب پذیر احتمالی بخش های عمومی و آب وزارت نیرو و راهکارهای مقابله با آن و بررسی قانون ارتقاء سلامت نظام از مهمترین اهداف برگزاری این نشست ها در استان ها است.
وی اضافه کرد: نحوه برخورد با چاه های غیرمجاز و اضافه برداشت از چاه های دارای مجوز، نحوه تخصیص آب، اعمال حدود بستر حریم رودخانه ها و پایین بودن سطح آگاهی عمومی در خصوص آسیب اضافه برداشت ها از سفره های زیر زمینی از نقاط آسیب پذیر است.
جهانیان یادآور شد: برای مقابله با نقاط آسیب پذیر اجرای زمانبندی مراحل انجام کار در صدور پروانه های تخصیص برداشت حفر چاه و تغییر محل، ثبت و به روزرسانی اطلاعات به تفکیک دشت ها ونوع مصرف در پورتال شرکت آب منطقه ای و ابلاغ ردیف نوبت تخصیص به متقاضیان بهترین راهکار است.
رییس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهارکرد: اعمال جرایم اجتماعی، تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه فرم یک و پنج، اعلام عمومی آگهی ممنوعیت برداشت منابع آب، ابلاغ آگهی ممنوعیت برداشت به مراجع سیاسی و دستگاه های نظارتی بصورت رسمی، نظارت جدی بر عملکرد مأموران و بازدید از چاه های دارای مجوز با برداشت غیرمجاز از دیگر راهکارهای مقابله با آسیب های احتمالی است.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، نشست تبیین راهکارهای مقابله با نقاط آسیب پذیر و تشریح و پیاده سازی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری با حضور رییس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران و هیات همراه، مدیرعامل، معاونین و روسای ستادی و شهرستان های آب منطقه ای گلستان درسالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: جلسات ارتقاء سلامت نظام اداری به صورت مستمر در این مجموعه برگزار می شود و تاکنون نتایج خوبی در بهبود فعالیت همکاران داشته است.
مهندس ˈایرج حیدریانˈ با اشاره به اهداف شرکت در ارتقاء نظام سلامت اداری و نیز راهکار های تحقّق آن و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد، اظهارکرد: رعایت قوانین و مقررات، نظارت دقیق و مستمر بر امور و استفاده از نیروی انسانی متعهد، متخصص و مسوولیت پذیر، از عوامل مؤثر در راهکارهای اصلاحی شاخص های سلامت اداری محسوب می شود.
وی اضافه کرد: روند افزایش مصرف آب در کنار مشکلات ناشی از خشکسالی سال های اخیر، برداشت از چاه های غیرمجاز و اضافه برداشت از چاه های دارای پروانه بهره برداری، نگران کننده است.
حیدریان تاکید کرد: براساس مشاهدات کارشناسی و برخی علائم از جمله فرونشست زمین، پیش روی آب شور در برخی مناطق شاهد نشانه های بروز بحران در استان هستیم که باید از همین امروز به فکر چاره باشیم.
ˈتعریف و شتاب بخشی در فرایند گردش کار مجوز کمیسیون 215، پیاده کردن نرم افزار تملک اراضی، عدم تجزیه خریدهای عمده و خریدهای کوچک در برگزاری مناقصاتˈ از جمله راهکار های ارائه شده از سوی رییس گروه باررسی شرکت مدیریت منابع آب ایران در این نشست بود.
در ادامه نشست، حاضران به ارائه پیشنهادها و آخرین برنامه های جاری و راهبردهای آتی و آسیب شناسی نظام مدیریت عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف در راستای ارتقای سلامت اداری پرداختند.
601

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن