تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدر: دستاورد ایران از جام بیستم برنامه ریزی برای آینده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
صدر: دستاورد ایران از جام بیستم برنامه ریزی برای آینده است
کارشناس فوتبال گفت : صعود به مرحله بعد دستاورد ایران از جام جهانی نیست بلکه آگاهی از استعداد جوانان و برنامه ریزی برای آینده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا صدر که در برنامه ۲۰۱۴ امشب به عنوان کارشناس حضور داشت در خصوص تیم ملی ایران گفت : نباید صعود را دستاورد خود کنیم ، باید  این را بدانیم اگر صعود کنیم که خیلی خوب است ، در غیر اینصورت متوجه استعدادهایمان خواهیم شد.

وی افزود: آنچه دستاورد ما بوده است کشف قدرت نیروی انسانی کشورمان می باشد.

صدر همچنین در خصوص روند بازی های ایران در جام جهانی های گذشته  گفت: طبق تاریخ ما همواره بازی سوم جام جهانی را بد ارائه کردیم، اما امیدواریم که فردا  چرخه ی بد بازی کردن بازی سوم را بهم زدیم. فراموش نکنیم که ما قبل از بازی با آرژانتین می گفتیم که اگر ۲۰ دقیقه گل نخوریم و بازی را حفظ کنیم خوب می شود اما بعد از ۹۰ دقیقه مدعی صعود و برد بازی شده بودیم.

حمیدرضا صدر در ادامه اشاره داشت: تیم ملی والیبال کشورمان را بخاطر بیاورید که زمانی بود که گرفتن یک ست از بازی با کره و ژاپن برای ما آرزو شده بود اما الان این تیم به جایی رسیده است که با پیروزی و یا شکست آنها، جایگاهشان میان مردم جا به جام نمی شود. یعنی دیگر جایگاه تیم ملی والیبال به یک بازی ربط ندارد. تمام حرف من این است که تیم فوتبالمان هم به جایگاهی برسد که دیگر با یک شکست در میان مردم جایگاهش تغییر نکند و بعد از شکست بگوییم که اشکال ندارد و بچه میروند و بازی بعدی می جنگند و نتیجه می گیرند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن