تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818072545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش فاوست در تالار وحدت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر ار تئاتر نمایش فاوست در تالار وحدت تهران - ایرنا - نمایش فاوست به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از ششم تیر ماه جاری در تالار وحدت به صحنه می رود.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این نمایش که اقتباس از اثر مشهور گوته، شاعر و نمایشنامه نویس آلمانی است، با بازی گروه پرشماری از بازیگران و با همراهی گروه مشترک کر و ارکستر ایران و اتریش در تالار وحدت بروی صحنه خواهد رفت.
رضا بهبودی، مسعود دلخواه ،بهناز نازی، یعقوب صباحی ، فروغ قجابگلی، کتانه افشاری نژاد، بهار نوحیان، بهمن عباسپور، بهنام شرفی، رضا جهانی، مجید نوروزی و ... در این اثر نقش آفرینی می کنند.
از دیگر عوامل اجرایی این نمایش می توان به رضا مهدی زاده (طراح صحنه)، النا زینلیان (طراح لباس)، افسانه قلی زاده ( طراح ماسک و گریم ) ، رضا حیدری ( طراح نور ) ، محسن گودرزی (طراح حرکت)، سیاوش لطفی (موسیقی) ، کامیار صالح پور (در اماتورژ بدن) و علی زارعی ( مشاور و مدیر تولید ) اشاره کرد.
این نمایش پیش از این اسفند 89 و فروردین 90 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران روبرو شد که مورد تحسین اساتید بزرگ تئاتر ایران قرار گرفت.
نمایش فاوست به کارگردانی حمیدرضا نعیمی از 6 تیرماه ، ساعت 19 در تالار وحدت اجرا می شود.

** تالار حافظ میزبان هوموریباس می شود
نمایش هومو ریباس کاری از گروه تئاتر بدن دیوانه با کارگردانی یاسر خاسب از چهارم تیرماه جاری در تالار حافظ روی صحنه می رود.
نمایش هومو ریباس بر مبنای روح و انرژی اجرا می شود و به دنبال شناساندن جهان ناشناخته ای از انسان است و یک داستان اسطوره ای دارد که به لحاظ اجرایی در تاریخ تئاتر ایران کم نظیر است.
این نمایش کاری از گروه بین المللی بدن دیوانه است که با نگاهی متفاوت به روح ، ذهن ، جسم خلاق و پر انرژی و بدن انسان معاصر به عنوان یک اتفاق و تجربه ای نو در عرصه هنرهای نمایشی ایران ، در جهان رو به حرکت است.
این گروه ترکیبی حرفه ای از هنرهای گوناگون همچون ( نمایشی ، رزمی ، موسیقی ، تجسمی و ....) است که در حوزه تئاتر فیزیکال و مایم معاصر با انسان های هر فرهنگ و زبان و ملیتی در اقصی نقاط جهان ارتباط برقرار می کند .
هدف گروه تئاتر بدن دیوانه کشف حلقه گمشده دنیای روح و جسم انسان است ، که در این اجرا به نکات کلیدی ؛ خدا ، انسان ، طبیعت ، انرژی ، آدرنالین ، روح آزاد و ... اشاره می شود.
افزون بر یاسر خاسب بعنوان کارگردان و بازیگر، مهدی سالی ، امیر امیری ، علی اصغری قجری ، علیرضا شریفی ، محمد رضا شریفی ، سپیده صیفوری ، پروین سلجوقی ، ندا خلیق ، ساغر صباحی ، آناهیتا هوشان ، پردیس زارع ، مریم شجاعی ، خاتون فلاح و مرضیه موسوی دیگر بازیگران نمایش ˈ هومو ریباسˈ هستند و بامداد افشار آهنگساز ، ملانی آوانسیان و آرش والی نژاد اجرای موسیقی ، شب بو برکند طراحی و ساخت مجسمه ، شیما میر حمیدی طراح لباس و آکسسوار ، رضا حیدری طراح نور ، احمد نگهبان طراح گریم ، حسین ایرجی دستیار کارگردان و برنامه ریز و سیامک شریفان مشاور طراحی این نمایش را بر عهده دارند .
نمایش هومو ریباس به کارگردانی یاسر خاسب از 4 تا 20 تیرماه ، ساعت 21:30 در تالار حافظ اجرا می شود و علاقمندان می توانند جهت خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
فراهنگ (2) ** 9252 ** 1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن