تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801773432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردم توسعه روستاها را با سرعت بیشتری محقق می سازد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیر همایش ملی توسعه پایدار روستایی: مشارکت مردم توسعه روستاها را با سرعت بیشتری محقق می سازد اردبیل - ایرنا - دبیر اولین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی گفت: هر چه میزان تصدی گری دولت در روستاها کاهش یابد با مشارکت مردم توسعه روستاها با سرعت بیشتری محقق می شود.


به گزارش ایرنا، احمد حاج علیزاده روز سه شنبه در اولین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی افزود: نبود ضوابط و مقررات واحد به توسعه روستاها آسیب می زند و استفاده از تجربیات کشورهای مختلف جهان در این زمینه در توسعه مدیریت واحد روستاها بسیار تاثیرگذار است.
وی اظهارداشت: نگرش سیستمی به مدیریت محلی در چارچوب کلی توسعه پایدار روستاها ، تسهیل مشارک عمومی به عنوان یکی از الزامات بستر ساز در مسیر حکمروایی محلی و ابلاغ وظایف دهیارها و شوراهای روستایی به عنوان مدیریت مستقل محلی از مزیت های حمکروایی محلی است.
وی با بیان این که با وجود مدیریت محلی، روستاها باید بر اساس قانون و ضوابط مربوطه اداره شوند گفت: در این مورد اداره کننده اصلی روستاها مردم هستند و در این مدیریت باید خود مردم اداره روستاها را بر عهده بگیرند.
به گفته دبیر اولین همایش ملی توسعه پایدار کالبدی - فضایی روستایی، در حکمروایی محلی مدیریت روستایی سازمان های مردم نهاد نقش مهمی دارند و دهیاری ها و شوراها می توانند به عنوان نقش اجرایی، وظیفه نظارتی خود را در این عرصه بدون وابستگی دولتی به خوبی ایفا کنند.
وی یاد آور شد: خلا مدیریت روستایی هم اکنون به خوبی مشاهده می شود و به واسطه همین نابسامانی ها بود که قانون دهیاری ها به تصویب رسید که در آن هشت وظیفه مهم محوری و 48 وظیفه دیگر برای دهیاری ها در نظر گرفته شد.
حاج علیزاده گفت: امروز توجه به ساز و کارهای حکمروایی محلی در اداره روستاها ضروری است زیرا نهادهای روستایی از کمبود منابع مالی و انسانی رنج می برند و حضور مردم در مدیریت روستاها بسیاری از مشکلات ما را در روستاهای کشور کاهش می دهد.
این همایش که از روز گذشته در اردبیل آغاز بکار کرده است امروز به کار خود پایان می دهد. بررسی آسیب شناسانه ایجاد شهرک ها در حوالی روستاها نزدیک شهرهای بزرگ، طراحی مسکن در بافت روستایی با نگاهی به معماری بومی و چالش های روش شناسی برنامه ریزی کالبدی روستایی توسط اساتید و متخصصان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از محورهای مهم برگزاری این همایش بود.
شناخت علمی و عملی اصلاح کالبدی – فضایی روستاها، شناسایی رویکردهای یکپارچه در زمینه برنامه ریزی توسعه پایدار مکانی – فضایی روستاها از جمله اهداف برپایی این همایش ملی است.
اقتصام(3)1108/593

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن