تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802512338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردمی درطرحهای آبرسانی روستاهای استان زنجان گسترش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل آبفار زنجان مشارکت مردمی درطرحهای آبرسانی روستاهای استان زنجان گسترش یافته است زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از گسترش روحیه مشارکت مردمی درطرحهای آبرسانی روستاهای این استان خبرداد.


رضا کابلی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: جذب مشارکت های مردمی در تامین آب شرب روستاها منجر به کاهش 20درصدی اعتبارات ملی و استانی می شود.
وی تصریح کرد: وجود روحیه مشارکت مردمی نقاط مختلف این استان، استقبال خیرین و دهیاران و بخشداران در بحث مشارکت و تاثیر پذیری مشارکت در مدیریت الگوی مصرف توسط مشترکین روستایی و افزایش شاخص بهره مندی آب شرب روستاها از جمله دلایل تشکیل مجمع خیرین آب رسان است.
کابلی خاطرنشان کرد: تدوین برنامه مشخص ومطالعه شده ازبعد فرهنگی،اجتماعی، روانشناسی و حقوقی جهت تشکیل مجمع خیرین آبرسان و گسترش روحیه مشارکتهای مردمی در امر آبرسانی روستاها با اولویت بندی روستاهای فاقد و سطح دو از جمله برنامه ریزی های انجام شده برای جلب مشارکت مردمی است.
وی ادامه افزود: باتوجه به موفقیت آمیز بودن پروژه های مشارکت مردمی که به بهره برداری رسیده و تشویق روستاهای استقبال کننده هم اکنون شاهد حضور چشمگیر روستاییان درجهت آبرسانی با مشارکت اهالی هستیم.
وی افزود: یکی از دلایل شروع مشارکت های مردمی کاهش 25درصدی اعتبارات ملی و استانی نسبت به سال های گذشته و همچنین کاهش 50 درصد تخصیص اعتبارات با توجه به وضعیت بحران اقتصاد کشور می باشد.
کابلی با اشاره به اینکه پتانسیل روحیه مشارکت در نقاط مختلف استان زنجان به چشم می خورد خاطرنشان کرد : محدودیت منابع جاری این شرکت به دلیل بالا بودن هزینه ها، استقبال خیرین و بسیج سازندگی در خصوص مشارکت، تاثیرپذیری مشارکت در مدیریت الگوی مصرف توسط خود مردم از دیگر عوامل مشارکت مردم در پروژه های آبرسانی روستایی است.
مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد: افزایش شاخص بهره مندی آب شرب روستاها، برداشتن باری از دوش دولت با توجه به وضعیت موجود و سیاست اقتصاد مقاومتی دولت از دیگر دلایل تشکیل مجمع خیرین آب رسان است.
وی تعداد پروژه های آبرسانی روستایی به اتمام رسیده با مشارکت مردم را هفت مورد اعلام کرد و افزود: در این پروژه ها یک هزارو 201 خانوار با چهارهزارو500 جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
کابلی با بیان اینکه 21 کیلومتر خط انتقال در این پروژه ها کار شده است، تصریح کرد: اصلاح و احداث شبکه توزیع به وسعت 30کیلومتر، احداث 200 مترمکعب مخزن، احداث و لایروبی قنات با 45 متر از دیگر فعالیت های انجام شده در پروژه های مشارکت مردمی است.
وی اعتبار هزینه شده در این هفت پروژه را رقمی بالغ بر 12 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستاها بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.
مدیر عامل شرکت آبفار استان زنجان پروژه های مشارکت مردمی در دست اقدام را 17 طرح اعلام کرد و گفت : با اجرای این طرح های آبرسانی دوهزارو 500 خانوار با 9 هزار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.
596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن