تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801174723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات ملی دومیدانی و شنای دانش آموزان کشور در شهرکرد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسابقات ملی دومیدانی و شنای دانش آموزان کشور در شهرکرد برگزار می شود شهرکرد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از برگزاری مسابقات ملی دومیدانی و شنای دانش آموزان کشور در مرداد ماه امسال به میزبان شهرکرد خبرداد.


به گزارش ایرنا،ˈعلیرضا کریمیانˈ روز دوشنبه در اولین نشست ستاد برگزاری مسابقات دانش آموزان کشور افزود: شش هزار دانش آموز دوره متوسطه اول از سراسر کشور در روزهای 20 تا 28 مردادماه در مسابقات دومیدانی و شنا با یکدیگر رقابت می کنند.
وی اظهار داشت: استان چهار محال وبختیاری با آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری و نیروی انسانی توانمند می تواند به قطب برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در کشور تبدیل شود.
وی ضمن قدردانی از حمایت های مادی و معنوی استاندار برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در استان تصریح کرد: در نشست شورای آموزش و پرورش استان، همکاری همه دستگاه های اجرایی استان با آموزش و پرورش برای برگزاری شایسته این مسابقات مورد تاکید قرار گرفت.
مسابقات دومیدانی وشنای دانش آموزان کشور در بخش دختران و پسران به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
7360/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن