تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان فارس برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش فارس : مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان فارس برگزار می‌شود خبرگزاری پانا:‌ معزی از برگزاری مرحله نهایی استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان این استان در روزهای اول و دوم تیرماه خبر داد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ خرداد ساعت 15:40



به گزارش خبرگزاری پانا، حسینعلی معزی، مدیرکل قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله نهایی استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش‌آموزان این استان در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در روزهای اول و دوم تیرماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مسابقات مذکور در محل اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به‌صورت اردوی یکروزه برگزار خواهد شد که دا‌نش‌آموزان به رقابت خواهند پرداخت.
معزی به رشته‌های این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سه بخش قرآن در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم؛ نماز در رشته‌های اذان، احکام و انشای نماز و عترت در رشته‌های مسابقات نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.
مدیرکل قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: برگزیدگان اول تا سوم هر رشته و هر جنسی در مرحله 5گانه دختران و پسران به این مرحله راه یافته‌اند که نفرات اول هر رشته و هر جنس نیز به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه قریب 650 نفر از دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند، گفت:‌350 دانش‌آموز پسر و 300 دختر دانش‌آموز در این مرحله حضور دارند.
معزی با بیان اینکه این مسابقات در 5 مرحله برگزار می‌شود، گفت: مرحله آموزشگاهی، اداره آموزش و پرورش منطقه یا شهرستان، مسابقات پنجگانه که شهرستان‌های نزدیک با هم رقابت می‌کنند، استانی و کشوری مراحل برگزاری این مسابقات هستند.
مدیرکل قرآن،‌ عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش فارس در پایان خاطرنشان کرد: مرحله کشوری این مسابقات بعد از ماه رمضان در شهرهای مشهد و اردبیل برگزار می‌شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن