تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان 26 کشور در جشنواره هشتمین خورشید ولایت حضور می یابند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانش آموزان 26 کشور در جشنواره هشتمین خورشید ولایت حضور می یابند مشهد - ایرنا - مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: برای نخستین بار تابستان امسال همزمان با دهه کرامت هفتمین دوره از جشنواره هشتمین خورشید ولایت به صورت بین المللی و با شرکت دانش آموزان 26 کشور جهان در مشهد برگزار می شود.


ˈمحمد تقی فخریانˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری هشتمین خورشید ولایت مجموعه ای از مسابقات فرهنگی و هنری است که توسط بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار می شود.
وی بیان کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی، اداره کل مدارس ایرانی خارج از کشور، موسسه فرهنگی قدس و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در برگزاری این جشنواره با بنیاد فرهنگی رضوی همکاری دارند.
او گفت: فراخوان این جشنواره که ویژه دانش آموزان ایرانی و کشورهای فارسی زبان می باشد از پنجم آذر ماه سال گذشته آغاز شد که تا 15 اسفند پارسال ادامه داشت.
وی افزود: با بین المللی شدن جشنواره مزبور تاکنون 43 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که در مقایسه با سال گذشته پنج برابر شده است.
فخریان گفت: خط تحریری، دل نوشته و نقاشی از جمله رشته های مسابقات دوره ابتدایی هستند و دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز می توانند در رشته های خوشنویسی، دل نوشته، عکاسی، وبلاگ نویسی، نقاشی، شعر و سرود شرکت کنند.
فخریان با بیان اینکه آثار شرکت کنندگان بدون در نظر گرفتن جنسیت مورد ارزیابی قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دیگر کشورهای فارسی زبان ممکن است مقطع تحصیلی مشابه ایران را نداشته باشند، آثار به صورت گروه سنی 6 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال تقسیم بندی شده است.
وی افزود: این جشنواره دهه کرامت امسال مقارن با 11 تا 13 شهریور ماه در مشهد برگزار می شود./3
7489 /664

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن