تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرکهای ساحلی بزرگ مازندران فاقد مسجد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار جعفری نسب:
شهرکهای ساحلی بزرگ مازندران فاقد مسجد هستند
ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی مازندران گفت: چهار شهرک بزرگ ساحلی در استان داریم که فاقد یک مسجد بوده و مردم برای برپایی نماز و استفاده از خدمات آن مشکل دارند.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود جعفری نسب بعد از ظهر یکشنبه در جمع مسئولان شورای فرهنگ عمومی مازندران بیان داشت: نظرسنجی ها نشان می دهد که 70 درصد مردم حضور پلیس را نیاز می دانند زیرا دسترسی آنان به فوریتهای پلیسی 110 رضایتبخش نیست.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه، طرح سالم سازی دریا از 17 خرداد کلید خورده و حضور پلیس در طرح های دریا پررنگ است، گفت: با اینکه تمایل داریم، حضور پلیس در طرح های دریا کمرنگ باشد، خواستار اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه شد.

وی با اشاره به وضعیت بد و آشفته رستورانها، گفت: نیاز است فرهنگ و ارشاد و گردشگری دستورالعملی برای تمامی هتل ها و رستورانها تهیه کنند.

سردار جعفری نسب، با اشاره به مسائل قرآنی گفت: با هجمه های سختی که در پیش داریم، چاره ای جز توجه به جنبش نرم قرآنی نیست.

وی از ثبت نام دو هزار نفر از خانواده های ناجا برای حفظ جزء 30 قرآن گفت: امسال این طرح در سطح کشور نیز اجرا می شود. فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه طرح های سالم سازی دریا باید در ماه رمضان دایر شود، گفت: اگر طرح دریا دایر باشد، موثر و خوب خواهد بود.

وی به طرح دریا اشاره و اضافه کرد: دستگاه های مختلفی مانند نجات غریق، نیروی انتظامی در طرح دریا فعال است و نیروی انتظامی در 80 نقطه از طرح سالم سازی دریا فعالیت دارند.

سردار جعفری نسب، با اشاره به ساماندهی واحدهای صنفی در حوزه طرح دریا گفت: اگر این طرح به درستی انجام شود، وضعیت دریا خوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار هلال احمر در طرح دریا حضور دارد، بیان داشت: اگر قرار است از دریا استفاده کنیم باید از کارهای فرهنگی نیز بهره گیرد.

سردار جعفری افزود: کار غریق نجات، همکاری با دریابانی، جلوگیری از سرقت ها از جمله اقدامات حضور انتظامی در طرح دریا است و حضور ناجا سبب می شود که اراذل و اوباش برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به بحث بی حجابی گفت: 99 درصد مردم بحث حجاب را رعایت می کنند و برای بقیه نیز برنامه هایی داریم.

وی به بحث سگ گردانی اشاره و اضافه کرد: این مورد را بیشتر در شهرک ها می بینیم و در بحث شهرک های ساحلی نیز باید یکسری کارهای ستادی انجام شود.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۶:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن