تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت مرزها از وحدت پایدار اقوام و مذاهب ایرانی است/ تروریستها مولود نامبارک آمریکا و بریتانیا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه سردار عراقی در پاوه:
امنیت مرزها از وحدت پایدار اقوام و مذاهب ایرانی است/ تروریستها مولود نامبارک آمریکا و بریتانیا
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران از مدرن ترین تسلیحات نظامی و جان برکف ترین رزمندگان بهره می برد اما واقعیت این است که امنیت پایدار مرزهای کشور ناشی از وحدت و یکپارچگی ملت ایران از اقوام و مذاهب گوناگون است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله عراقی شامگاه شنبه در یادواره هزار و 500 شهید شهرستانهای اورامانات استان کرمانشاه اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران با اینکه قدرت و نیروهای نظامی از مدرن ترن تجهیزات و کارکشته ترین رزمندگان جنگی بهره می برد اما اصلی ترین عامل برقراری امنیت وحدت و یکدلی حاکم در میان اقوام و مذاهبی است که همزیستی آنها به یک الگو بدل شده است. وی با اشاره به امنیت موجود در شهرستانهای اورامانات اظهار داشت: این ثبات را مردم این دیار با یکپارچگی خود به وجود آورده حفظ کرده اند. چنین شرایطی با هیچ نیروی تسلیحاتی به این پایداری و وسعت ایجاد نمی شود و دشمنان ما از همین وحدت است که در هراس هستند. سردار عراقی خاطر نشان کرد: امروز می بینیم که اسرائیل با در اختیار داشتن تسلیحات نظامی و کلاهک های هسته ای در کنار چشم پوشی قوانین جهانی از برخورد با او از عهده وحدت جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان بر نمی آید و در فشار به سر می برد. جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امنیت پایدار در مرزهای ایران با مردم و مرزداران ایران زمین حاکم شده است بنابر این در برابر همه تهدیدات مستحکم و استوار است. عراقی با اشاره به تروریست پروری ایالات متحده، انگلستان و اسرائیل در منطقه خاور میانه گفت: تمام گروهک های تروریستی در خاور میانه از القاعده گرفته تا مشتقات آن که امروز در عراق و سوریه دست به جنایت و ایجاد نا امنی می زنند مولود نا مبارک آمریکایی هاست که روزگاری از آنها حمایت کرده و حتی در سوریه قصد همکاری نظامی با آنها را داشتند اما امروز به تهدیدی جدی برای خود آنها تبدیل شده است. گروه های تروریستی هیچ ارتباطی به فرق و مذاهب اسلامی ندارند وی تصریح کرد: عوامل نا امنی در عراق که با شعار اسلام و قرآن و با حمایت های بیرونی حضور دارند هیچ ارتباطی و با اقوام و مذاهب عراق و البته دین و قرآن ندارند که اگر چنین نبود شاهد ترور و خونریزی نبودیم. جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به تقدیم هزار و 500 شهید توسط مردم اورامانات به اسلام و انقلاب خاطر نشان کرد: اینجا به عطر خون شهدا متبرک است. وی تصریح کرد: ای شهدا راه مستقیم الهی را پیمودند و خداوند نیز نصرت خود را به کسانی می بخشد که در راه اسلام و کشور و امنیت خلق خدا از جان و مال خویش دریغ نمی کنند. ما باید این روحیه را برای نسلهای بعد فرهنگسازی کنیم.  


۱۳۹۳/۴/۱ - ۰۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن