تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه و انیمیشن پلیس فتا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه و انیمیشن پلیس فتا شهر قدس - ایرنا - نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه پلیس فتا در قالب مسابقه مستند داستانی، آموزشی و انیمیشن در سال 93 برگزار می شود .


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا (فتا)، بخش های اصلی، مقررات، شرایط عمومی، شرایط فنی آثار و گاهشمار اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه و انیمیشن پلیس سایبری در سال جاری اعلام شده است.
براساس این گزارش، نقش مردم در ارتقای امنیت فضای سایبری ، موضوع جشنواره بیان شده است.
پلیس فتا ، اطلاع رسانی عمومی در خصوص فضای سایبری از طریق ارتقای سطح آگاهی، ایجاد زمینه کسب تجربه، ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی، بسط و تعمیم اخلاق اسلامی و رعایت ارزش های فرهنگی در استفاده از اینترنت و پیشگیری از وقوع جرایم با اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی را اهداف جشنواره بیان کرد.
براساس این گزارش؛ خانواده محور امنیت اطلاعات ، نقش والدین بر سلامت کودکان در فضای مجازی ، نقش بازی های رایانه ای در وضعیت فکری و روانی کودکان، اهمیت آموزش و استفاده کودکان از فناوری های نو با داشتن امنیت، فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکی (دستگاه ATM ، دستگاه پوز ، اینترنت بانک و .. ، کلاهبرداری اینترنتی مالی ( فیشینگ ، ایمیل نیجریه ای ، جعل هویت و .. ) و حقوق افراد و حریم خصوصی در فضای مجازی از محورهای جشنواره ذکر شده است.
همچنین فرصت ها و تهدیدات شبکه های اجتماعی ، نقش فضای مجازی در امنیت روانی جامعه ، رابطه امنیت اطلاعات و اعتماد در فضای مجازی، نقش امنیت اطلاعات در کارآفرینی و کسب و کار الکترونیک در فضای سایبری، آسیب های فضای مجازی، اهمیت حفاظت از اطلاعات شخصی در فضای مجازی و ابزارهای الکترونیکی قابل حمل (لپ تاپ و موبایل)، امنیت تلفن همراه، رابطه سلامت و تلفن همراه، نقش نرم افزارهای رایگان در سرقت اطلاعات، استراق سمع و راه های پیشگیری از آن نیز از محورهای جشنواره است.
پلیس فتا در خصوص شرایط فنی، فرمت های قابل پذیرش و زمان تولید آثار نیز اعلام کرد: تمام آثار ارسالی بایستی در قالب DVD و با فرمت avi در مدت زمان 2 تا 10 دقیقه تولید و به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال شوند.
در فراخوان این جشنواره آمده است: فیلم هایی که به بخش مسابقه راه یابند گواهی شرکت تعلق خواهد گرفت و فیلم و انیمیشن های برگزیده در سایت پلیس فتا و سیما مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
دبیرخانه این جشنواره درباره گاهشمار این رویداد اعلام کرده است که مهلت ارسال آثار از 20 تیر تا 30 مرداد 1393 می باشد و زمان داوری شهریور ماه و اعلام برندگان در هفته ناجا «7 تا 13 مهرماه» است.
پلیس فتا درخصوص جوایز مسابقه گفت: سه نفر اول اهدای جوایز به ارزش 30 میلیون ریال، سه نفر دوم اهدای جوایز به ارزش 20 میلیون ریال و سه نفر سوم اهدای جوایز به ارزش 10 میلیون ریال است.
مدارک مورد نیاز شرکت در مسابقه ، تصویر کارت ملی ، یک قطعه عکس 4*3 اعلام شده است.
نشانی ارسال آثار: تهران . صندوق پستی : 33183-19177
داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر به سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند .
تهرام/7750/1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن