تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه بهمن تمدید شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه بهمن تمدید شد تهران بزرگ-ایرنا-مهلت ارسال آثار دومین دوره جشنواره فیلم کوتاه فرهنگسرای بهمن تا 20 تیرماه 93 تمدید شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از فرهنگسرای بهمن، جشنواره فیلم کوتاه بهمن در بخش مسابقه پذیرای آثاری است که با موضوع سبک زندگی اسلامی- ایرانی و با محورهای تحکیم بنیان خانواده‏‏‏، اخلاق، سلامت و آسیب های اجتماعی و با شعار مهربانی تولید شده اند.
همچنین بخش ویژه جشنواره(کلام پیشوا) به فیلم هایی اختصاص دارد که موضوع محوری آنها بر شعار سال ٩٣ که مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی استوار است.
آثار ارسالی باید به صورت یکDVD و با فرمت های AVIوMPEG باشد.
بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بهمن قرار بود مهلت ارسال آثار به این جشنواره30 خردادماه به پایان برسد اما به دلیل درخواست فیلمسازان فیلم کوتاه مبنی بر آماده سازی تولیدات خود، مهلت دریافت آثار تا 20 تیرماه 93 تمدید شد.
متقاضیان شرکت در جشنواره فیلم کوتاه بهمن می توانند اثر خود را به همراه فرم شرکت در جشنواره به دبیرخانه به نشانی: تهران، انتهای اتوبان نواب صفوی، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، معاونت آفرینش و اجرا، صندوق پستی ( 1811843643 ) ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02155304137- 02155304138 تماس حاصل کنند.
فرم شرکت در جشنواره در سایت فرهنگسرای بهمن به نشانی www.bahman.farhangsara.ir در دسترس است.
دومین جشنواره فیلم کوتاه و مستند بهمن به مدیریت فرهنگسرای بهمن با همکاری «پایگاه خبری فیلم کوتاه» شهریورماه 93 برگزار می شود.
تهرام/7245/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن