تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801308855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: منابع عظیم کشور را در جهت توسعه به کار بگیریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار فارس: منابع عظیم کشور را در جهت توسعه به کار بگیریم شیراز - ایرنا- استاندار فارس، ضمن اشاره به برخورداری کشور از نیروی انسانی توانمند و منابع مادی متنوع و بی شمار گفت: باید از این منابع خدادادی در جهت توسعه روز افزون کشور و استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.


به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی،ظهر جمعه در جمع اعضای کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و تولید کنندگان فارس در شیراز، با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان از سوی دشمنان انقلاب افزود: کسی منکر تاثیرات منفی تحریم ها بر اقتصاد کشور نیست اما این تحریم ها را نباید به عنوان یک سرپوشی بر روی ضعف ها و کوتاهی های خود قرار دهیم.
وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در کنار مسوولان در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که در سخت ترین شرایط می توانند روی پای خود بایستند و کشور را پیش ببرند، بنابراین عبور از سد تحریم ها و پیشبرد کشور در این شرایط و با تکیه به توان داخلی کار غیر ممکنی نیست.
احمدی، ضمن اشاره به بهبود فضای کسب و کار فارس از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید افزود: اما به رغم تمام تلاش های صورت گرفته، هنوز وضعیت کسب و کار در کشور شرایط مطلوبی ندارد.
استاندار فارس اضافه کرد: با رجوع به گذشته و بررسی اینکه چه اقداماتی در گذشته انجام شده که امروز به این نقطه رسیده ایم مشکلی حل نخواهد شد و باید با استفاده از تمام ظرفیت ها برای آینده کشور تلاش کنیم.
وی گفت: دولت با همراهی و همکاری مسوولان دیگر قوا باید در جهت توسعه و پیشرفت کشور و پاسخگویی به انتظارات و خواسته های مردم گام های اساسی بردارند و تا مردم نتیجه اقدامات را به خوبی احساس کنند.
او اظهار کرد: تحقق همه برنامه ها و دستیابی به اهداف در گرو جدیت مجلس در وضع قوانین جدید و تلاش قاطعانه دولت برای اجرا است.
وی، ضمن تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از بخش خصوصی گفت: با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مربوط به گردشگری و صنعت توریسم و همچنین بهره برداری مناسب از معادن خدادادی کشور می تواند رونق اقتصادی را در کشور رقم زد.ک/2
678/ 667/681

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن