تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802665697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



پیش از ظهر امروز؛
همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم برگزار شد خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ مبلغان استان قم پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ مبلغان اوقاف استان قم پیش از ظهر امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)  برگزار شد.در این همایش همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی‌سیرت، نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و حجت‌الاسلام شعبانی، مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه استان قم سخنرانی کردند.
در ابتدای این همایش حجت‌الاسلام شعبانی با بیان این‌که جهاد نوعی تبلیغ فرهنگی است، گفت: شما مبلغان از استان قم برای هدایت امت و آشنا کردن مردم با قرآن، معارف اهل‌بیت(ع)، احکام و مسائل دینی به سراسر کشور هجرت می‌کنید که این مسأله‌ای بسیار مهم است.
وی افزود: منبر از زمان حضرت رسول اکرم(ص) آغاز شد و هنوز هم دارای جایگاه است و مردم نیز مشتاق هستند که پای منبر علما و روحانیان بنشینند و از مباحث فرهنگی، معنوی، اعتقادی و معارف اهل‌بیت(ع) بهره‌مند شوند.
مدیر کل اعزام مبلغ اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان این که باید در تبلیغ همچون پیامبر گرامی اسلام طبیب دوار بطبه باشیم، اظهار داشت: باید به سراغ مشکلات مردم برویم و مشکلات و شبهات شرعی، معنوی و اعتقادی آنها را حل و فصل کنیم و به نوعی باید همواره در خط مقدم جبهه و جنگ فرهنگی باشیم.
در ادامه همایش حجت‌الاسلام علی محمدی‌سیرت، نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با بیان این‌که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب پرهیز از طرح مسائل اختلافی بین شیعه و سنی است،  ابراز داشت: اختلاف بین شیعه و سنی سم مهلکی است برای دنیای اسلام و شما مبلغان باید مراقب باشید و فریب برخی از سایت ها را نخورید، چون برخی از سایت‌هایی که برای شیعه تبلیغ می‌کنند از انگلستان تغذیه می‌شوند و این نشان از جعلی‌بودن آنها دارد.
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به این که مبلغان باید زمان و مکان را بشناسند، افزود: یک عده به دنبال این هستند که ادبیات دوره اصلاحات را دوباره در جامعه پیاده کنند.
وی با بیان این که تز این افراد ایجاد دوگانگی در حاکمیت جامعه است، گفت: مبلغان و روحانیان باید مراقب باشند که اجازه طرح چنین مباحثی در مجالس و محافل اتفاق نیفتد و خودشان هم دامن به این مسائل نزنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: این افراد دو تز اساسی را پیش گرفته‌اند، یکی این که سیاه‌نمایی مطلق گذشته و دوم این‌که می خواهیم مشکلات را حل کنیم نمی گذارند.
وی ادامه داد: این در حالی است که هم سیاه‌نمایی مطلق گذشته خطا و اشتباه است و هم این‌ ادعا که نمی گذارند کاری انجام دهند، چون در طول این 35 سال خدمات فراوانی از سوی جمهوری اسلامی صورت گرفته است، گرچه با نقطه مطلوب و ایده آل فاصله داریم، ما گذشته را که مقایسه می کنیم خیلی کار انجام شه در صورتی که عده‌ای می خواهند این مطلب را کاملا زیر سؤال ببرند.
در بخش بعدی همایش نیز حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به عزت و آبروی لباس روحانیت در جامعه، ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، 22 بهمن و تجمعات دیگر به دلیل عزت این عمامه و لباس پیامبر اکرم(ص) است و طلاب و مبلغان امور دینی باید به این مطلب توجه ویژه داشته باشند.
وی افزود: هدف از منبر نباید این باشد که به جایی و به نانی برسیم بلکه باید خود را جیره‌خوار اهل‌بیت(ع) و به ویژه امام زمان(عج) بدانیم و تبلیغمان فقط و فقط برای رضای خداوند و ائمه(ع) باشد.
امام جمعه موقت تهران با بیان این که علم ما این نیست که در مقابل آن پاکتی دریافت کنیم، خاطرنشان کرد: بلکه علم ما آن زمانی قیمت دارد که در راه خدا مصرف شود و اگر در این راه آب دهانی هم به صورت ما انداخته شد، بگذریم و آبرویمان را برای خدا بدهیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان با اشاره به این ملب که هنر و تبلیغ این است که علم را با حلم بیاموزیم و در مقابل جسارت‌ها و بداخلاقی‌ها از کوره خارج نشویم، بیان داشت: چون ما مبلغان طبیب هستیم و برای مداوای افراد رفته‌ایم پس باید در این راه صبور باشیم و امیدمان به خداوند باشد.
گفتنی است، در بخش پایانی این همایش از برخی سرگروه‌ها و مبلغان نمونه اوقاف تجلیل و جوایزی به آنها اهدا شد./907/202/ع




۱۳۹۳/۳/۲۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن