تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802450615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهادگران دانشجو به مناطق محروم استان قزوین اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین اخبار کوتاه سپاه قزوین/
جهادگران دانشجو به مناطق محروم استان قزوین اعزام شدند
قزوین- خبرگزاری مهر: با اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم استان زنگ اردوهای جهادی به صدا درآمد.



به گزارش خبرگزاری مهر، ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با اعزام اولین گروه از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به مناطق محروم، اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی استان را در تابستان آغاز کرد.

سید محمد رضا بحرانی مسئول معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین در این باره گفت: 30 نفر از دانشجویان پسر دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با حضور در روستای کلمین از بخش الموت غربی ضمن تکمیل ساخت مسجد این روستا در حوزه سازندگی و عمران منطقه، کلاسهای مختلف آموزشی و برنامه های متنوع فرهنگی را به اجرا خواهند گذاشت.

وی افزود: این اردو با مشارکت و حضور دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود و بیش از 500 میلیون ریال اعتبار برای فعالیتهای عمرانی و فرهنگی این اردوی جهادی تامین شده است.

بحرانی در پایان گفت: این اردو به مدت 10 شبانه روز تا تکمیل نهایی پروژه عمرانی مسجد این روستا و قبل از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

احداث پنج پروژه محرومیت زدایی حسن حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین زهرا از احداث پنج پروژه مهم محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان بویین زهرا خبر داد.

حسینی افزود: بسیج سازندگی امروز در محرومیت زدایی پیشگام و پیشتاز است و با خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌ زدایی از مناطق محروم گامی در جلب رضایت مردم برداشته است.

وی به نقش بسیج سازندگی در حمایت از تولیدات داخلی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه بویین زهرا در سال گذشته حدود 10 میلیارد ریال وام برای کارآفرینی و تولیدات داخلی به بسیجیان پرداخت کرد.

حسینی یادآورشد: وام های قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون ریال و وام های عقود اسلامی تا سقف 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده که در عرصه های تولید قارچ، پرورش ماهی، پروش مرغ، محصولات گلخانه‌ای، تولید زعفران، صنایع تبدیلی، داربستی کردن انگور، صنایع تولید کمپوست به واجدین شرایط پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا، از احداث پنج پروژه مهم محرومیت زدایی در سال 93 خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل ساخت دو خانه عالم در روستاهای ولی آباد و لهارد و دو خانه بهداشت در روستاهای جهان آباد و احمد آباد و همچنین آبرسانی به روستای چلمبر است.

وی با اشاره به نقش جهادگران بسیجی در محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی با کمترین توقع و امکانات پروژه های مهمی را اجرا می کنند و نقش این گروه ها در محرومیت زدایی بی نظیر است.

حسینی کارآفرینی و اشتغال‌زایی را از راهبرد‌های اساسی بسیج سازندگی در برابر تحریم های اقتصادی دشمن دانست و تاکید کرد: بسیج سازندگی این ظرفیت را دارد تا با روحیه‌ای جهادی راهبردهای اساسی پیش بینی شده را اجرایی کرده و در راستای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش مهمی ایفا کند.

معرفی نفرات برتر مسابقات ووشوی بسیجیان البرز با برتری نوجوانان شهرستان البرزمسابقات ووشوی انتخابی تیم بسیج قزوین به کار خود پایان داد.

مسابقات انتخابی تیم ووشوی بسیجیان نوجوان استان قزوین با برتری تیم شهرستان البرز به کار خود پایان داد.

محمدرضا لشکری مسئول تربیت بدنی سپاه استان گفت:این دوره از مسابقات به منظور انتخاب تیم نوجوانان بسیجی برتر جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد که ورزشکاران در 9 رشته باهم به رقابت کردند.

وی افزود: دراین مسابقات 45 نفر از منتخبین شهرستان ها برای راه یابی به مسابقات کشوری که در تیرماه 93 در استان همدان برگزار می شود، شرکت کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج) در پایان گفت: در وزن 37 کیلوگرم علیرضا سلطانیان از البرز، وزن 40 کیلوگرم محمد برجعلی از اقبالیه، در وزن 43 کیلوگرم حمیدرضا جهانگیری از اقبالیه و در وزن 46 کیلوگرم سجاد نجفی از البرز مقام اول را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در وزن 49 کیلوگرم پارسا دارابی از البرز و سیاوش بابایی از تاکستان و وزن 60 کیلوگرم علیرضا مدادی از تاکستان در وزن 52 کیلوگرم نیز علی رحمانی از تاکستان حایز رتبه های برتر شدند که در نهایت تیم منتخب شهرستان البرز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


۱۳۹۳/۳/۲۹ - ۰۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن