تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا باب گفتگو با ایران را باز کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جروزالم پست:
آمریکا باب گفتگو با ایران را باز کرد
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: دولت آمریکا باب گفتگو با ایران را درباره گروه های تروریستی عراق باز کرد.


به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست چاپ فلسطین اشغالی، در گزارشی به قلم "مایکل ویلنر" از واشنگتن نوشت: باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، دوشنبه شب به اطلاع کنگره رساند که برای مقابله با تهدید فزاینده گروه های تروریستی عراق تصمیم گیری کرده است. اوباما کنگره را آگاه ساخت که دولت آمریکا، حدود 275 سرباز آمریکایی را که برای جنگیدن مجهز هستند، به عراق اعزام کرده است تا با شبه نظامیان تروریستی که تمامیت ارضی عراق و سوریه را به خطر انداخته‌اند، مقابله کنند. 

پنتاگون اعلام کرد: برخی از سربازان اعزامی آمریکا به عراق، مأمور حفاظت از سفارت عظیم آمریکا در بغداد خواهند شد. حدود یکصد نیروی نظامی آمریکایی به مدیریت پایگاه هوایی خواهند پرداخت و صد و هفتاد نفر دیگر به شرکت در مأموریت‌های امنیتی و همچنین عملیات پشتیبانی و تدارکاتی اختصاص خواهند یافت. 


اوباما در نامه‌ای که خطاب به اعضای کنگره جهت اطلاع رسانی نوشته، تأکید کرده است: این عملیات با مسئولیت من مدیریت شده است تا از شهروندان آمریکایی در خانه و در خارج از کشور محافظت شود، و همچنین منافع مرتبط با امنیت ملی آمریکا و سیاست خارجی کشورمان نیز تأمین شود. اوباما افزود: نیروهای اعزامی یاد شده تا زمانی که شرایط امنیتی در عراق به حال عادی بازگردد و مشخص شود که دیگر به حضورشان در این کشور نیازی نیست، در عراق باقی خواهند ماند. 


همچنین در روز دوشنبه آمریکا ادعا کرد که برای بررسی پیشرفت‌های قابل توجه گروه های تروریستی عراق، خط جدید ارتباط مستقیم با جمهوری اسلامی ایران برقرار کرده است. یکی از مقامات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفت: این موضوع در حاشیه نشست هسته‌ای ایران با گروه پنج به علاوه یک در وین مطرح شد. وی افزود: البته تعامل و همکاری با ایران در این زمینه، شامل هماهنگ سازی‌های نظامی یا تصمیم‌گیری‌های راهبردی درباره آینده‌ی عراق، آن هم بدون حضور نمایندگان مردم این کشور، نخواهد بود. 


این مقام آمریکایی در خاتمه افزود: ما در این باره بحث و گفتگو خواهیم کرد که چگونه گروه های تروریستی عراق بسیاری از کشورهای منطقه را با تهدید مواجه کرده است. 






انتهای پیام/.







تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن