تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802718388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول در آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان از مهرماه سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ستاری عنوان کرد: تحول در آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان از مهرماه سال جاری تهران-ایرنا-معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشستی با اعضای فراکسیون حمایت از نوآوران و مخترعان مجلس شورای اسلامی از ایجاد تحول در آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان از مهرماه سال جاری خبر داد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،دکتر سورنا ستاری در این دیدار
از نمایندگان خواست در حمایت از امنیت بازار و تجاری سازی فناوری برای نخبگان و استعدادهای برتر و قانون اختراعات، قوانین جدید تصویب کنند.
وی ادامه داد:در حوزه امنیت بازار برای شرکت های دانش بنیان که به تولید محصول اقدام می کنند نیازمند آن هستیم که قانونگذار با تصویب قوانین جدید، این امنیت را ایجاد کند.
ستاری گفت:دستگاه های دولتی باید با قانون گذاری مناسب از سوی مجلس مکلف شوند پس از تولید کالا از سوی شرکت ها متعهد به خرید میزان مشخصی از آن با رعایت استانداردهای مرتبط شوند تا تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان در تبدیل ایده خود به کالا انگیزه داشته باشند.
رییس بنیاد ملی نخبگان، همچنین از برنامه ریزی برای اجرای سند راهبردی این بنیاد و نیز تغییر آیین نامه های آن در مهرماه خبر داد و گفت: هم اینک بخش بین الملل بنیاد ملی نخبگان به منظور برقراری ارتباط با نخبگان ایرانی در خارج کشور راه اندازی شده است و آیین نامه های بنیاد نیز از ابتدای مهرماه به صورت کامل تغییر خواهد کرد که با این اتفاق، هدف اصلی بنیاد که توانمندسازی و حمایت از نخبگان در داخل و خارج کشور شتاب خواهد گرفت.
همچنین دکتر لاله افتخاری، رییس فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اتخاذ سیاست ها و تدابیر لازم برای جلوگیری از خروج نخبگان، فرهنگ سازی مناسب برای استفاده بهتر از آنان در جامعه، تلاش برای تبدیل ایده ها به محصول و نیز بهره گیری از توان مدیریتی نخبگان را در اداره امور کشور خواستار شد.
دیگر اعضای فراکسیون نیز هر یک با ارایه دیدگاه ها و نظرات خود، خواهان حمایت همه جانبه مسوولان از ایده ها و تفکر منجر به تولید محصول نخبگان برای تامین بخشی از نیازهای کشور شدند و آمادگی مجلس شورای اسلامی برای قانون گذاری در مسیر تسهیل این فرآیند را اعلام کردند.
در این نشست حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان، سکینه عمرانی نماینده سمیرم، محمدرضا خان محمدی نماینده ابهر، ابراهیم کارخانه نماینده همدان و سیدحسین ذوالانوار نماینده شیراز از دیگر اعضای شورای مرکزی فراکسیون حمایت از نوآوران، نخبگان و مخترعان مجلس شورای اسلامی و همچنین پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر عبدالمجید شجاع سرپرست امور حقوقی و مجلس و دکتر سیدحمید جمال الدینی مشاور توانمندسازی و نوآوری در امور نخبگان حضور داشتند.
علمی (1)**1354**1440

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن