تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802575374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بومهن تا چند سال آینده قابلیت زندگی ندارد/خدادادی دومین بخشدار سرزمین لرزان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران در آیین تودیع بخشدار بومهن مطرح شد؛
بومهن تا چند سال آینده قابلیت زندگی ندارد/"خدادادی" دومین بخشدار سرزمین لرزان
پردیس - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان پردیس از وجود مشکلات عدیده در شهرستان پردیس سخن به میان آورد و گفت: با ادامه این روند بومهن تا چند سال آینده قابلیت زندگی ندارد.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حیدری ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشداران پیشین و جدید بخش بومهن که با حضور توسلی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه پردیس، گلریز معاون شهردار پردیس، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهری و شهرستانی در محل جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هیچ کسی نه توان ایجاد عدالت کامل را دارد و نه می توان به مشکلات خاتمه دهد. وی ادامه داد: اما این توقع هست که مسئولان با اجرای صحیح امور روز به روز آسایش و رفاه بیشتری را برای مردم فراهم کنند و راه رسیدن به این مهم دریافت نظرات مردم از طریق گفتگوی رو در رو است. این مسئول اضافه کرد: با روند کنونی، بومهن تا چند سال آینده اصلاً قابلیت زندگی نخواهد داشت.  

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به تقسیمات نقاط مختلف این شهرستان در پهنه جغرافیایی استان تهران گفت: شهرستان پردیس دارای دو بخش جاجرود و بومهن و دو شهر پردیس و بومهن است که هر یک از این مناطق دارای مشکلات عدیده ای هستند. وی تصریح کرد: پردیس پیش از معرفی به عنوان شهرستانی مجزا تحت نام بخش مرکزی تهران خطاب می شد و همین استقرار در زیر مجموعه شهرستان تهران سبب شد تا اولویت های منطقه به قولی در انتهای خط بماند. این مسئول ادامه داد: هرچند نزدیک به یک سال از اعلام مصوبه دولت مبنی بر جدایی پردیس از شهرستان تهران و معرفی به عنوان شهرستانی جدید می گذرد اما این خطه پیش از ارتقای جغرافیایی مذکور با نام بخش مرکزی تهران محل اسکان تعداد کثیری از هموطنان بود و این افراد با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کردند؛ به نظر می رسد طی این مدت غفلتی رخ داده و اولویت های شهرستان به درستی طبقه بندی نشده است. ریشه برخی مشکلات بومهن 30 ساله است به گفته حیدری، برخی مشکلات بخش بومهن ریشه ای 30 ساله دارد و بعضی دیگر از آنها به دوران پیش از انقلاب اسلامی باز می گردد از این رو هر مسئولی که مدیریتی را در این شهرستان عهده دار می شود کار دشواری در پیش دارد و باید طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در قالب شعار سال با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی وارد عمل شود. فرماندار شهرستان پردیس، بخش بومهن را دارای ظرفیت های بسیار بالایی دانست و گفت: بومهن با وجود آنکه تا کنون فضاهای مطلوب بسیاری را از دست داده اما همچنان پتانسیل توسعه گردشگری در این خطه بسیار است.

وی ادامه داد: اگر از همان ابتدا از رودخانه جاری در میان شهر بومهن و کرانه های زیبای آن به درستی نگهداری می شد امروز همگان آن را یکی از بارزترین جلوه های اکوتوریسمی استان و حتی کشور قلمداد می کردند اما به دلیل عدم مراقبت در گذشته شرایط این شریان آبی به این حال و روز دچار شده است. این مسئول معتقد است که ساخت و سازهای بی رویه، بی نظمی در سازه ها، آلودگی های محیطی و تعرض به منابع طبیعی به تدریج می تواند ناراحتی های روحی و جسمی و مشکلات و معضلات بیشتر را به دنبال داشته باشد؛ امروز منطقه برای رفع مسائل مذکور نیازمند همفکری، تلاش، اقدامات جدی و مدیریتی جهادی است تا مردم و مسئولان با کمک یکدیگر بومهن را به جایگاه اصلی خود باز گردانند. لزوم ایجاد تشکل های مردم نهاد حیدری، یک مسئول موفق را مدیری خواند که از توان بالای ذهنی و خلاقیت ذاتی نخبگان منطقه، اعضای شورای اسلامی شهر و سازمان های مردم نهاد بهترین بهره را برده و از نقطه نظرات آنها در توسعه هر چه بیشتر شهر و شهرستان استفاده کند. فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با آرای مردمی انتخاب و در این جایگاه قرار گرفته اند که باید از وجود این عناصر مردمی استفاده کرد؛ همچنین باید نسبت به راه اندازی سازمان های مردم نهاد در منطقه اقدامات لازم صورت گیرد.  

تودیع و معارفه نفی گذشته و یا اثبات آینده نیست فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی و روی کار آمد نظام مقدس اسلامی، شیوه اداره امور از سلطنتی به جمهوری اسلامی تغییر کرد تا مردم ضمن انتخاب خدمتگزاران، زمینه خدمات رسانی را نیز برای آنها فراهم سازند. وی ادامه داد: همه تلاش مسئولان در نظام مقدس اسلامی ایجاد آسایش برای مردم است، از این رو انتخاب برای انجام امور توفیقی است که خداوند متعال به مدیران تقدیم می کند و وظیفه ای است که از سوی مردم بر دوش آنها نهاده می شود. این مسئول اضافه کرد: هرچند برخی رفتارهای سیاسی، تند و قضاوت های نابجا افراد را بدگونه معرفی می کنند اما در حقیقت همه ما متعلق به مردم ایران هستیم و مردم زمینه خدمت را برای ما فراهم می سازند. حیدری افزود: با این تفاسیر در هر تودیع و معارفه حکمتی نهفته است اما لزوماً این امر نفی گذشته و یا اثبات آینده نیست بلکه یافتن مسیر و روش مناسب برای انجام وظیفه در شرایطی است که مردم برای ما آماده ساخته اند. فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: در جریان هر تودیع و معارفه شاید عنوان شود که چرا این مسئول آمد و آن مدیر رفت؛ در پاسخ به این مسئله می توان گفت که باید به آرای مردم احترام گذاشت، مردم پس از حضور در انتخابات و حصول نتیجه نهایی طبق یک قاعده جهانی انتظار دارند آن سلیقه در مسند امور جلوه گر شود. وی تصریح کرد: برخی از نیروهای حاضر در پیکره سیستم های اداری دارای گرایش سفت و سختی به جناحی خاص نیستند و در بیانی دیگر فراجناحی قلمداد می شوند، اما برغم این ویژگی، مردم انتظار دارند نسبت به آرای خود شاهد تغییرات بر اساس سلیقه و روش های مد نظرشان باشند. این مسئول ادامه داد: مسئولان نیز بر اساس این انتظار مردمی می کوشند تا طبق نیازمندی های جامعه نسبت به انتخاب و انتصاب مدیران اقدام کنند تا انرژی و هماهنگی لازم در این خصوص افزایش یابد.  

انتخابات 24 خرداد مشتی بر دهان توطئه چینان بود بخشدار جدید بومهن نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: برخی مسائل جاری در منطقه از سوی فرماندار شهرستان در این نشست مطرح شد و مجموعه بخشداری بومهن با همکاری زحمتکشان حوزه شهری در مسیر رفع آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کند تا به نتایج مطلوب دست یابیم؛ همچنین باید از زحمات منتظری(بخشدار پیشین بومهن) قدردانی کرد و مدیریت جدید نیز ادامه دهنده راه و پیگیر اموری است که توسط وی به این مرحله رسیده است. رضا خدادادی ادامه داد: دولت یازدهم تحت عنوان دولت تدبیر و امید با حضور خود نشاطی را در جامعه ایجاد کرد تا آن حماسه سیاسی در 24 خرداد 92 روی داده و آنچه مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است، محقق شود. وی اضافه کرد: مردم سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق های رأی و برپایی انتخابی پر شکوه بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و توطئه چینانی زدند که در حرافی های خود از عدم پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی سخن به میان می آوردند. مسئولیت همچون زندگی آمدن و رفتنی است این مسئول با تشبیه حضور در مسند مسئولیت به جریان زندگی اظهار داشت: مسئولیت همانند جریان زندگی آمدن و در پی آن رفتن یا همان حیات و ممات است، اما نکته حائز اهمیت در این میان و معیار سنجش، میزان خدمتی است که از سوی آن مسئول به مردم ارائه می شود. بخشدار جدید بومهن ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجب به وجب این مرز و بوم متعلق به حضرت ولی عصر(عج) با خون پاک و مطهر شهدای عزیز و سرافراز آبیاری شده و همگان باید در مسیر پاسداری از این شجره طیبه از هیچ کوششی دریغ نکنند. به گفته خدادادی، خدمت به مردم هدیه ای از سوی خداوند متعال است که در سایه همکاری و همراهی همه مجموعه های اجرایی و خدماتی مستقر در شهرستان، استان و کشور محقق می شود و رفع مشکلات پیش روی منطقه نیازمند عزم راسخ و کوشش جدی همه مدیران است. در پایه این گزارش، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات "حبیب الله منتظری" و تودیع وی، "رضا خدادادی" به عنوان بخشدار جدید بومهن معرفی شد.  










۱۳۹۳/۳/۲۷ - ۱۶:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن