تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1836431112
حمايت ناتاشا از گدايان شهر
واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد براي هر خبرنگاري جذاب است؛ جذاب از جهت شخصيت و خلق و خويي كه خود فخيمزاده دارد و البته به لحاظ نوع نگاهي كه به جامعه پيرامون خود دارد ؛ نگاهي كه همواره با ظرافت و دقت نظر همراه است و با زباني مردمي آن را در قالب فيلمهاي سينمايي يا مجموعههاي تلويزيون، پيشروي مخاطب خود قرار ميدهد. اين كارگردان كه در چند سال اخير، علاوه بر ساخت مجموعههاي تاريخي، با رويكرد تازهاي داستانهاي پليسي و جنايي از جنس مردمپسند را مقابل دوربين برده به گونهاي كه سريال «خواب و بيدار» را براي تثبيت جايگاه پليس 110 با پشتيباني مستقيم فرمانده نيروي انتظامي آن زمان، سردار محمدباقر قاليباف مقابل دوربين برد و پس از آن سراغ مجموعه «حس سوم» رفت و نوعي فانتزي از سناريو داستانهاي پليسي و جنايي را در ارتباط با مواد مخدر و قرار دادن شامه قوي در يك زن را كه بعد با پليس همكاري ميكند، دستمايه قرار داد تا ماجراي مواد مخدر را به تصوير بكشد و دست آخر هم با مجموعه «بيصدا فرياد كن» مسائل پيرامون قرصهاي روانگردان را به نمايش گذاشت. فخيمزاده اين روزها مشغول ساخت جديدترين سريال خود با نام بازپرس است. وي در اين سريال داستانكهاي كوتاه را كه در يك ساختمان 12 طبقه ميگذرد، به بهانه يك قتل مقابل دوربين برده است؛ از همين رو در يك روز گرم تيرماه در دماي بالاي 40 درجه، سراغ گروه فخيمزاده رفتيم تا ببينيم پشت صحنه سريال بازپرس چه ميگذرد و آنها را جايي حوالي پيست سواركاري چيتگر ديديم كه در ساختماني نيمه كاره درست كنار اتوبان تهران كرج مشغول كار بودند. وارد ساختمان نيمه كاره ميشوم. از حياط خانه با سقفي پوشيده از ايرانيت به پاركينگي كه اتفاقا يكي از لوكيشنهاي سريال است وارد ميشوم و بعد متوجه ميشوم اين ساختمان نيمهكاره با يك طبقه 4 واحدي استوديوي تصويربرداري مجموعه بازپرس است كه قرار است ماجراهاي مجموعه در همين يك طبقه تصويربرداري شود؛ طبقهاي كه با طراحي صحنههاي مختلف بايد جاي 12 واحد را بگيرد و لوكيشن يك واحدي را ساختماني با 12واحد جلوه دهد. زياد منتظر نميمانم. مهدي فخيمزاده با سري تراشيده و دستاني با طرح خالكوبي عقرب از در وارد ميشود. خيلي زود متوجه ميشوم اين كارگردان در تست گريم براي ايفاي نقش قدرت در سريال «بازپرس» است. از فخيمزاده ميخواهم درباره كاراكتر قدرت و چگونگي شخصيت او در اين مجموعه بگويد. فخيمزاده ابتدا قدرت را سردسته باند خلافكارها معرفي ميكند و ميگويد: اين مرد خانهاي براي پرورش گدا و اداره امور خلافكاران دارد كه با زني خلاف كار به نام رويا با بازي رويا نونهالي به عنوان يك زوج خلاف، مجموعه خلافكاران را رهبري ميكنند. در واقع اين زن با پيشينهاي كه دارد به شخصيت ناتاشا در سريال خواب و بيدار خيلي شبيه است اما جنس خلاف رويا با ناتاشا متفاوت است به اين معني كه رويا در بازپرس نقش زن شيكپوشي را بازي ميكند كه سركرده گدايان تهران و مسوول پخش آنها در سطح شهر است و خانهاي دارد كه به اين گدايان پناه داده است؛ اما ناتاشا در خواب و بيدار در عين خلافكار بودن با اصغركوپك ناسازگار است و همكاري نميكرد اما به عنوان خلافكار تحت تعقيب پليس بود. از بازيگر سريال بازپرس درباره چگونگي تبديل شدن فخيمزاده و نونهالي به زوج هنري در نقش خلافكارها ميپرسم كه در عين تاييد مطلب به تفاوت جنس بازي هريك از آنها در دو مجموعه بازپرس و خواب و بيدار اشاره ميكند و ميگويد: نكته درستي را مطرح كرديد، اما جنس بازي در هر دو كار بسيار متفاوت است به اين معنا كه در «خواب و بيدار» اصغركوپك و ناتاشا يك رابطه فاميلي با تضاد و اختلاف نظر فراوان با هم داشتند اما در اين مجموعه مشخصا همكار يكديگر هستند. وي در ادامه به داستان بازپرس اشاره ميكند و ميگويد: بازپرس، داستان يك آپارتمان 12 طبقه است كه در آن يك جسد پيدا ميشود و اين جسد سرنخ خيلي از مسائل ديگر است و به نوعي باعث ميشود، گذشته آدمهاي ساختمان و شخصيتهاي داستان سريال بازگو شود و پس از آن هم يك بازپرس وارد داستان ميشود كه تحقيقات او اكتشافات تازهاي از كليت داستان را در بردارد و باعث ميشود كه نيشتري به ديگر ماجراها خورده شود. فخيمزاده در ادامه به تفاوتهاي اين سريال با ديگر كارهاي پليسي كه در گذشته انجام داده است، اشاره كرد و گفت: تفاوت اصلي اين سريال برخلاف ديگر سريالهايي كه در ژانر پليسي ساختهام اين است كه بازپرس مجموعهاي اكشن از نوع برخوردهاي پليس و متهم نيست چراكه محور اصلي داستان يك كارآگاه است كه با فكر و دانش خود اكتشافاتي را انجام ميدهد و حقايق را مييابد و هيجان كار در نظرات و اكتشافات او نهفته است؛ در واقع داستاني كارآگاهي است كه كشف ماجرا ميكند و اكشن مجموعه در درون داستان نهفته است. اين كارگردان خوشذوق سينما و تلويزيون در ادامه به تداوم فعاليتهاي خود در ساخت مجموعههاي تلويزيوني اشاره كرد و گفت: در كشور ما ژانر ملودرام بيشترين سابقه ساخت را در زمينه تجربه انواع ژانرها در سينما و تلويزيون دارد و معمولا در ژانرهاي ديگر چنين سابقهاي وجود ندارد، بنابراين ژانر ادبيات پليسي، حادثهاي، وحشت و اقمار آن يكي از انواع گونههايي است كه طرفداران بسياري دارد و نكته جالب اين است كه اولين سريالهاي وارداتي از كشورهاي آلمان، فرانسه و انگليس كه با مخاطب نيز ارتباط برقرار كرد سريالهايي در ژانر پليسي بوده و از سوي ديگر اين استقبال در ادبيات پليسي از قبيل داستان، فيلمنامه و نمايشنامه نيز بشدت ديده ميشود و حالا اين مخاطب داشتن حسن بزرگي براي ايجاد انگيزه و كار در اين ژانر و تعالي آن است؛ به همين دليل و البته علاقه شخصي خود دوست دارم در اين ژانر و اقمار آن كار كنم و اين علاقه در طول اين چند سال به وجود نيامده، چراكه در اوايل انقلاب هم به دليل اين علاقه فيلم سينمايي ميراث من جنون را كارگرداني كردم؛ فيلمي پليسي، جنايي و رواني كه در شرايط آن روز كم نظير بود، البته بگويم كه بازپرس سفارش هيچ نهاد و سازماني نيست و مانند سريالهايي چون حس سوم و بيصدا فرياد كن سفارش سازمان صدا و سيماست و هيچ نهاد ديگري در توليد آن نقش ندارد، تنها سريال سفارشي من به پيشنهاد آقاي قاليباف براي تعريف و تثبيت جايگاه پليس 110، خواب و بيدار بود و ديگر از هيچ سازمان و نهادي سفارش نگرفتم. چگونگي چيدمان كاراكترها كنار هم در پيشبرد داستان يكي از ويژگيهاي آثار فخيمزاده است كه توجه به اين نكته را از ابتدا و درانتخاب عوامل توليد بويژه بازيگران در نظر ميگيرد، از همين رو از اين كارگردان ميخواهم كه درخصوص چگونگي چيدمان كاراكترهاي اين مجموعه كنارهم بگويد: «مجموعه تلويزيوني بازپرس برخلاف ديگر سريالهايي كه در همين ژانر ساختهام از لحن و لهجه ديگري برخوردار است، به اين معنا كه در عين اينكه يك ماجرا و معما را بررسي ميكند، شخصيتها و كار را با توجه به گرهگشايي كه انجام ميدهد كنار هم ميچيند؛ بنابراين كوشيدم براساس نيازي كه فيلمنامه دارد، حركت كنم و در اين ميان از بازيگراني استفاده كردم كه از طنز و شيريني خاصي برخوردار هستند. صداي آژير نصب شده در لوكيشن كار كه حكايت از آمادگي گروه براي تصوير برداري دارد، نشان داد كه همه چيز منتظر فرمان فخيمزاده است. ساعد هدايتي كه مخاطبان او را به عنوان بازيگر طنز ميشناسد در اين مجموعه پليسي نقش يك طلافروش را كه در اين آپارتمان زندگي ميكند، دارد و قرار است صحنه گفتگوي ابراهيمي (طلافروش) و اكبر رسولي يكي از شركا و سرمايهگذاران اين آپارتمان با بازي مهدي ميامي تصويربرداري شود. پلاتوي كوچكي از آشپزخانه و ميز ناهارخوري 2 نفره با سبد ميوهاي كه روي آن چيده شده فضاي مناسبي را براي تصويربرداري اين صحنه مهيا كرده است و اين فضا با نگاه نكتهبين فخيمزاده كامل ميشود. فخيمزاده پس از بازرسي كامل صحنه، فرمان حركت را ميدهد و ابراهيمي در حالي كه دو فنجان چاي در دست دارد كنار گاز آشپزخانه ايستاده و اكبر در حالي كه روزنامه مطالعه ميكند خطاب به ابراهيمي ميگويد: ميخواي ما پادرمياني كنيم؟ ابراهيمي با 2 فنجان چاي در دست در جواب ميگويد: دعوامون نشده كه رفته خونه باباش ميگه تا اين خونه رو عوض نكني، برنميگردم. اكبر: خونه رو واسه چي؟ ابراهيمي: چه ميدونم، والا از وقتي كه استخوانها پيدا شده پاك ترسيده! ميگه من پا تو اين خونه نميذارم (در حالي كه چاي را روي ميز ميگذارد و روبهروي اكبر مينشيند) ادامه ميدهد: گفته بايد اينجا رو بفروشي و بري يه جاي ديگه رو بخري، هرچي ميگم نميشه مگه به خرجش ميره. اكبر با نگاهي مرموز جواب ميدهد: پس نميخواد برگرده ؟ ابراهيمي: تا تو اين خونه هستم نه. اكبر با خندهاي ادامه ميدهد: پس حالا حالاها عزب اوغلي هستي؟ ابراهيمي: آره ديگه. اكبر: ميتوني تحمل كني؟ ابراهيمي: چي كار كنم چارهاي ندارم. اكبر: همچين بيچاره بيچاره هم نيستي. ابراهيمي: يعني چي؟ اكبر: بشين تا بگم. كات. سكانس پلان، طولاني صحنه گفتگوي اين دو دوست قديمي پس از گوشزدهاي فخيمزاده و تكرار صحنه به پايان رسيد. پس از پايان اين صحنه، ساعد هدايتي تاييد بازي خود را از فخيمزاده گرفت.از هدايتي درباره بازي در «بازپرس» پرسيدم و او درپاسخ گفت: اين دومين تجربه همكاري من با مهدي فخيمزاده است و پيش از اين نقش كوتاهي در «حس سوم» بازي كردم و حالا هم در «بازپرس» يكي از نقشهاي اصلي را كه كاراكتر يك طلا فروش است، بازي ميكنم. البته جدا از فرعي يا اصلي بودن نقش، خيلي خوشحالم كه در كنارآقاي فخيمزاده كار ميكنم و به عبارت بهتر ياد ميگيرم چراكه كار با ايشان آدم را پخته ميكند. خيلي ظرايف و ريزهكاريها از نوع كارگرداني ايشان ياد گرفتهام بخصوص اين كه برخلاف كارهاي گذشته در يك پروژه پليسي كاملا جدي بازي ميكنم و آقاي كارگردان براي ارائه بازي بهتر، كمك بسياري به من كرده است و كاركردن با ايشان افتخاري بزرگ براي من است. بازيگر كميك در سريال پليسي به نظر ميرسد ساعد هدايتي اشاره درستي به كار در يك مجموعه جدي با كمترين رنگ مايههاي طنز كرد، در واقع بيننده او را بازيگري ميشناسد كه در مجموعههاي طنز مهران مديري بازي كرده است و حالا يكي از چهرههاي جدي اين مجموعه را به خود گرفته است، به همين دليل از او درخصوص حال و هواي تغيير فضاي بازي از طنز به يك كار جدي ميپرسم و او در پاسخ ميگويد: همان طور كه از اسم مجموعه پيداست اين كار، جدي است و بازيگر اگر از توانايي لازم برخوردار باشد هر نقشي را در هر ژانر بازي ميكند. بنابراين جايگاه اين دو از نظر بازي تفاوتي ندارد كما اين كه ممكن است در يك كار طنز يك نقش كاملا جدي را بازي كرد. به عنوان نمونه نوروز 87 در «مرد هزار چهره» به كارگرداني مديري در نقش يك قاضي بازي كردم. در آن سريال با توجه به فضاي حاكم برآن نقشي كاملا جدي را بازي كردم ضمن اين كه بازي در يك نقش جدي را دوست دارم ابراهيمي كه جواهرفروش بازار است، يكي از نقشهاي اصلي داستان است كه در اين آپارتمان زندگي ميكند و علاوه بر دردسرهايي كه در آپارتمان با آن مواجه است، دچار يك ماجراي ديگر ميشود و آن سرقت از جواهرفروشي است كه يك آدم ديگر هم در اين سرقت كشته ميشود، اما خود شخصيت ابراهيمي آدم سادهاي است كه كار به كسي ندارد و همين سادگي او باعث ميشود بلاهاي بسيار به سرش آيد و در يك نگاه كلي، آدم شيريني است كه اتفاقا در موقعيتهاي طنز قرار ميگيرد. وي در پايان صحبتهاي خود به استقبال از اين مجموعه اشاره ميكند و ميگويد: طبق نظرسنجيهايي كه در گذشته صورت گرفته، سريالهاي فخيمزاده پربيننده است و از آنجا كه مجموعه بازپرس كار متفاوتي است و محور اصلي آن بر اكتشاف قرار دارد، گمان ميكنم با استقبال مواجه شود بخصوص اين كه فخيمزاده كارگردان حساسي است كه به جزييات اهميت ويژهاي ميدهد. به همين دليل گمان ميكنم مورد استقبال تماشاگر قرار گيرد. پيش به سوي توليد استوديويي كار كردن در يك آپارتمان 12 طبقه و روايت يك ماجراي كارآگاهي در هر 4 واحد از اين طبقات كار دشواري است ولي آنچه دشواري قضيه را پررنگتر ميكند پيدا كردن لوكيشن متناسب با فضاي قصه است كه تقريبا با توجه به ازدحام جمعيت غيرممكن است، اما يكي از ويژگيهاي كار فخيمزاده در اين مجموعه ساخت دكور با طراحي محسن شاهابراهيمي است به اين معنا كه تنها يك طبقه از اين 12 طبقه با پاركينيگ طراحي و اجرا شده كه روايت قصه اين قتل در هر يك از اين آپارتمانها تنها با عوض كردن شماره واحدها انجام ميشود و نيازي به حضور در فضايي واقعي نيست و تمامي كار به مدت 9 ماه در اين استوديو تصويربرداري ميشود؛ طراحي اين دكور به نوعي حركت تازهاي در صنعت سريالسازي سيما به شمار ميرود. از فخيمزاده درباره كار در استوديو پرسيدم و او در پاسخ گفت: كار كردن در يك آپارتمان 12 طبقهاي در تهران با توجه به ازدحام جمعيت، كار سختي است و عملا ناممكن است و اصولا مهندسي ساختمانهاي شهري براي كار فيلمبرداري ساخته نشده است، به عنوان نمونه من با راهروهاي پهن و عريض بسيار كار دارم كه راهروهاي ساختمانهاي معمولي امكان مانور را نميدهد، ضمن اين كه وقتي در فضاهاي واقعي مشغول كار ميشويم تنها يك يا دو روز اول براي اهالي ساختمان جذاب هستيم ولي پس از چند روز كار، گروه مزاحم زندگي مردم ميشوند يا ساكنان، مشكلاتي را براي گروه ايجاد ميكنند؛ بنابراين با آقاي شاهمحمدي صحبت كرديم و به ساخت استوديو شامل پاركينگ، راهپله، آسانسور و سه طبقه 4 واحدي رسيديم كه اين طبقه در طول زمان به طبقه دو و سه تبديل ميشود و تا 12 نيز ادامه مييابد و داستان در هر طبقه و واحدهاي آن تعريف ميشود. در ادامه، از اين كارگردان درباره تجربه كار در استوديو پرسيدم و او در پاسخ گفت: كار در فضاي استوديو، نخستين تجربه كاري من نيست، من تجربه دكور در كارهاي تاريخي بسيار داشتم و اولين تجربه كار دكور را در سريالهاي غيرتاريخي در مجموعه بيصدا فرياد كن داشتم كه بخشهايي از تصويربرداري را در دكور انجام دادم و فضاي آگاهي را به صورت كامل در استوديو كار كردم؛ نكته جالب اين كه بسياري به غلط گمان ميكنند كار در فضاي دكور، تنها به مجموعههاي تاريخي اختصاص دارد؛ در حالي كه چنين نيست در كارهاي معاصر هم براي بالا بردن كيفيت كار بايد به سوي توليد توسعه يافته حركت كنيم و كار در استوديو، يكي از راهكارهاي حركت به سوي توليد توسعه يافته است؛ اتفاقي كه سالهاي بسيار دور در همه دنيا افتاده، ولي صنعت توليد ما بتازگي به آن رسيده است. فخيمزاده در پايان، به توليد توسعه يافته اشاره كرد و گفت: واقعيت اين است كه دوره لوكيشنيابي به پايان رسيده و توليد سينما و تلويزيون بايد به جهتي حركت كند كه تا جاي ممكن، از كار در فضاهاي واقعي دوري كند، چراكه كار در فضاهاي واقعي دشوار شده است و ديگر نميتوان براي گرفتن يك پلان ما به ازاي واقعي آن را پيدا كرد به همين دليل بايد به سوي ساخت استوديو حركت كرد، چراكه فضاهاي بيرون هم به لحاظ اقتصادي هم به جهت كيفي، مناسب كار نيست، چراكه براي هيچ يك از عوامل صدا، دوربين و نورپردازي طراحي نشده است و اين در حالي است كه ساخت دكور، امكان مانور بيشتر به كارگردان را ميدهد و چارهاي نداريم جز اين كه به سمت توليد توسعه يافته برويم. صحبتهاي كارگردان مجموعه «بازپرس» به اينجا كه رسيد، بد نديدم كه سراغ طراح دكور را بگيريم تا درباره اين استوديو با او نيز گپي بزنم، ولي محسن شاهابراهيمي نبود و دستيارش رامين آشوري درخصوص كار طراحي دكور مجموعه «بازپرس» توضيحاتي داد، وي گفت: در گذشته، طراحيهايي از اين دست در كارهاي تاريخي بسيار داشتهايم، اما اين اولين بار است در يك مجموعه پليسي با موضوع روز استوديو ميزنيم؛ زماني كه فيلمنامه را خواندم، با صحبتهايي كه آقاي شاهابراهيمي با كارگردان داشت، به اين نتيجه رسيديم كه يك پاركينگ با 4 واحد طراحي كنيم كه هر 12 طبقه را به هم ربط دهد كه پس از قطعي شدن طراحي دكور را آغاز كرديم كه حدود 2 ماه زمان برد و ميتوان گفت اين كار جديدي است و ميتواند به عنوان يك صنعت در تلويزيون به لحاظ بالا بودن حجم كار مطرح شود، اما متاسفانه تهيهكنندهها به دليل هزينه طراحي و اجراي چنين دكورهايي زير بار آن نميروند؛ در حالي كه كار در دكور به لحاظ اقتصادي بهصرفهتر از پيدا كردن لوكيشنهاي واقعي است، ولي تهيهكنندههاي ما از صرف چنين هزينههايي در كار توليد، فراري هستند؛ ولي اميدوارم روزي برسد كه توسعه يافتگي صنعت را در سينما و تلويزيون شاهد باشيم. سختگيري براي نتيجه بهتر مهدي ميامي نقش اكبر رسولي را در سريال بازپرس بازي ميكند ؛ اين بازيگر درباره نقش خود در اين مجموعه ميگويد: داستان در يك آپارتمان تعريف ميشود و هر يك از اين مجموعهها در چند قسمت با حضور يك بازپرس شكل ميگيرد ، به اين ترتيب كه يك جنازه در پاركينگ پيدا ميشود و همه اهالي آپارتمان درگير ماجرا ميشوند . زماني كه فيلمنامه را خواندم، حس خوبي از بازي در اين مجموعه داشتم و حالا كه در بطن كار قرار گرفتم، به اين نتيجه رسيدهام كه بازپرس يكي از بهترين مجموعههايي است كه در ژانر پليسي كار شده است و شايد يكي از بهترين كارهاي فخيمزاده باشد، چراكه داستان با روابطي سنجيده بين افراد تقسيم شده، البته شايد داستانها خيلي تازه نباشند و حكايت از روزمرگيها داشته باشند، اما خوشبختانه آنقدر درست پرداخته شده كه يكي از جذابترين مجموعههاي پليسي است. وي در ادامه با اشاره به جذابيت فيلمنامه گفت: قصه بر مبناي جسدي است كه در يك آپارتمان پيدا ميشود و داستانكهايي كه در طول اين كشف و شهود تعريف ميشود، آنقدر جذاب است كه فكر ميكنم بيننده را راضي نگه ميدارد، با اين اوصاف، فكر ميكنم مجموعه «بازپرس» جايگاه رفيعي بين فيلمهاي پليسي- جنايي دارد. وي در ادامه به تجربه كار با مهدي فخيمزاده اشاره كرد و گفت: مجموعه «بازپرس» سومين تجربه كاري من با فخيمزاده است در تجربه نخست ايشان به عنوان بازيگر مقابل دوربين محمدعلي سجادي در فيلم جدال رفتند و من هم در آن فيلم كه جزو اولين تجربههاي بازيام بود، بازي ميكردم، ولي بعد كه آقاي فخيمزاده كارگرداني كرد، هميشه آرزو داشتم كه با فخيمزاده كار كنم تا اينكه براي بازي در مجموعه ولايت عشق دعوت شدم و تجربه موفقي كسب كردم. ميامي در پايان به نحوه كار با اين كارگردان اشاره كرد و گفت: كاركردن با فخيمزاده از بيرون خيلي ترسناك جلوه ميكند و بسيار شنيده بودم كه فخيمزاده آدم بداخلاقي است، اما من چون شخص خود فخيمزاده را دوست دارم و آثارش را ميپسندم، با كمال ميل پذيرفتم كه در كنار ايشان كار كنم، ضمن اين كه در طول كار متوجه شدم اصلا اين گونه كه فكر ميكردم، نيست و فخيمزاده تنها در مقابل كساني كه كارشان را بدرستي انجام نميدهند، عصباني ميشود و به نظر من، اين يك اصل در اخلاق حرفهاي هنرمند است كه دوست دارد همه كارها به شكل حرفهاي انجام شود. ساعت به 5 عصر نزديك ميشود و گروه از ساعت 8 صبح كار خود را آغاز كرده و رفته رفته به پايان يك روز كاري نزديك ميشوند. وقت خداحافظي است و بايد منتظر ماند و نتيجه كار را از آنتن شبكه 2 سيما به تماشا نشست.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]
صفحات پیشنهادی
حمايت ناتاشا از گدايان شهر
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد براي هر خبرنگاري جذاب است؛ جذاب از جهت شخصيت و خلق و خويي كه خود فخيمزاده دارد ...
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد براي هر خبرنگاري جذاب است؛ جذاب از جهت شخصيت و خلق و خويي كه خود فخيمزاده دارد ...
حمايت از زن در سينما
حمايت ناتاشا از گدايان شهر. ... نوعي فانتزي از سناريو داستانهاي پليسي و جنايي را در ارتباط با مواد مخدر و قرار دادن شامه قوي در يك زن را كه بعد با ..... [ آرشیو کل سینما ] ...
حمايت ناتاشا از گدايان شهر. ... نوعي فانتزي از سناريو داستانهاي پليسي و جنايي را در ارتباط با مواد مخدر و قرار دادن شامه قوي در يك زن را كه بعد با ..... [ آرشیو کل سینما ] ...
«داستان شهر عشق» در ژانر مستند مردمي
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد ... و با زباني مردمي آن را در قالب فيلمهاي سينمايي يا مجموعههاي تلويزيون، پيشروي .
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد ... و با زباني مردمي آن را در قالب فيلمهاي سينمايي يا مجموعههاي تلويزيون، پيشروي .
دستها بالا آقای فخیمزاده
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد ... را به تصوير بكشد و دست آخر هم با مجموعه «بيصدا فرياد كن» مسائل پيرامون ...
حمايت ناتاشا از گدايان شهر-جام جم آنلاين: نوشتن درباره آثاري كه مهدي فخيمزاده ميسازد ... را به تصوير بكشد و دست آخر هم با مجموعه «بيصدا فرياد كن» مسائل پيرامون ...
صداي شهر در جشنواره فيلم شهر شنيده ميشود
3 آوريل 2011 – حمايت ناتاشا از گدايان شهر مهدي فخيمزاده با سري تراشيده و دستاني با طرح خالكوبي عقرب از در وارد ميشود. ... بازي ميكند كه سركرده گدايان تهران و ...
3 آوريل 2011 – حمايت ناتاشا از گدايان شهر مهدي فخيمزاده با سري تراشيده و دستاني با طرح خالكوبي عقرب از در وارد ميشود. ... بازي ميكند كه سركرده گدايان تهران و ...
ازدحام پخش سريالهاي تلويزيوني
حمايت ناتاشا از گدايان شهر از بازيگر سريال بازپرس درباره چگونگي تبديل شدن فخيمزاده و نونهالي به زوج هنري در نقش ... مجموعه كنارهم بگويد: «مجموعه تلويزيوني ...
حمايت ناتاشا از گدايان شهر از بازيگر سريال بازپرس درباره چگونگي تبديل شدن فخيمزاده و نونهالي به زوج هنري در نقش ... مجموعه كنارهم بگويد: «مجموعه تلويزيوني ...
«بي صدا فرياد كن» روي آنتن شبكه دو
حمايت ناتاشا از گدايان شهر · گزيده سرمقاله روزنامههاي امروز. . فرهنگ و هنر ... توقیف فیلم گشت ارشاد در سه شهر دیگر... بازیگر هری پاتر به 2 سال زندان محکوم شد!
حمايت ناتاشا از گدايان شهر · گزيده سرمقاله روزنامههاي امروز. . فرهنگ و هنر ... توقیف فیلم گشت ارشاد در سه شهر دیگر... بازیگر هری پاتر به 2 سال زندان محکوم شد!
«پريتي زينتا» سرپرستي 34 يتيم را برعهده گرفت
پريتي زينتا چند روز قبل با حضور در يتيم خانه «مادر مقدس» در شهر بمبئي با مسئولان اين مركز صحبت كرد و سرپرستي 34 پسر و دختر ... حمايت ناتاشا از گدايان شهر ...
پريتي زينتا چند روز قبل با حضور در يتيم خانه «مادر مقدس» در شهر بمبئي با مسئولان اين مركز صحبت كرد و سرپرستي 34 پسر و دختر ... حمايت ناتاشا از گدايان شهر ...
علت انصراف اورلاندواز «دزدان دريايي كارائيب4»
25 روش خانه خود را دلنشین تر نمائید · سردي روابط عاطفي در شهر · آسیب زندگی مدرن بر قلب · علت انصراف اورلاندواز «دزدان دريايي ... حمايت ناتاشا از گدايان شهر ...
25 روش خانه خود را دلنشین تر نمائید · سردي روابط عاطفي در شهر · آسیب زندگی مدرن بر قلب · علت انصراف اورلاندواز «دزدان دريايي ... حمايت ناتاشا از گدايان شهر ...
فخيمزاده بار ديگر سراغ «بازپرس» رفت
حمايت ناتاشا از گدايان شهر از بازيگر سريال بازپرس درباره چگونگي تبديل شدن فخيمزاده و نونهالي به زوج هنري ... ميشود و اين جسد سرنخ خيلي از مسائل ديگر است و به ...
حمايت ناتاشا از گدايان شهر از بازيگر سريال بازپرس درباره چگونگي تبديل شدن فخيمزاده و نونهالي به زوج هنري ... ميشود و اين جسد سرنخ خيلي از مسائل ديگر است و به ...
-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها