تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دریافت کل درآمدهای مالیاتی اردیبهشت ماه/امکان ارائه الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی از اول خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس کل سازمان مالیاتی کشور خبر داد: دریافت کل درآمدهای مالیاتی اردیبهشت ماه/امکان ارائه الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی از اول خرداد خبرگزاری پانا: رئیس کل سازمان مالیاتی کشور از دریافت همه درآمدهای مالیاتی اردیبهشت ماه خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ خرداد ساعت 12:39



به گزارش خبرگزاری پانا ، محمود عسکری اظهار داشت: 3600 میلیارد تومان از مودیان در اردیبهشت دریافت شده است که 95 درصد مالیات مورد انتظار را شامل می شود.
رییس کل سازمان مالیاتی کشور با بیان اینکه معوقات مالیاتی جریان مستمری دارد که از ورود و خروج معوقات تشکیل می شود ، گفت : به جز معوقاتی که با عنوان معوقات رسوب شده می شناسیم درجریان ورود و خروج معوقات جدید عمده معوقات در روند عادی کاری قرار دارد.
عسکری با اشاره به اینکه طبق قانون موجود تسهیلاتی برای بازگشت معوقات در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد : بخشش قسمتی از جرایم دیرکرد و بهره مندی از شرایط تقسیط در صورت وجود فرصت قانونی از تسهیلات مد نظر سازمان مالیاتی برای بازگشت معوقات است.
وی گفت : مودیان می توانند در صورتی که سه سال از فرصت قانونی پرداخت مالیات نگذشته باشد از تسهیلات تقسیط پرداخت معوقات مالیاتی استفاده کنند. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از امکان ارائه الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی از ابتدای خرداد خبر داد و گفت : ارائه الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم اظهارنامه مالیاتی است و ضرورتی برای مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی و تحویل نسخه کاغذی آن وجود ندارد. عسکری امروز در ادامه از آمادگی کامل سازمان برای خدمت رسانی به مودیان خبرداد و گفت: ارائه خدمات الکترونیکی سازمان در سطح وسیعی توسعه یافته است و مودیان مالیاتی می توانند از ابتدای خرداد ماه برای ارائه اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی از طریق سامانه WWW.TAX.GOV.IR اقدام کنند.
عسکری با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مودیان مالیاتی از مهم ترین اهداف سازمان امور مالیاتی کشور است، ادامه داد: ارسال الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم اظهارنامه به واحد مالیاتی است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان این که همچون سال گذشته امکان پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی برای مودیان فراهم است، خاطرنشان کرد: افرادی که ثبت نام الکترونیکی آنان در نظام مالیاتی تکمیل شده است و نام کاربری و کلمه عبور دریافت کرده اند، می توانند ضمن ارائه الکترونیکی اظهارنامه، مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن