تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگراني قبول شدگان آزمون استخدامي صنعت نفت از روند اجراي مراحل جذب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۴۸ب.ظ)
نگراني قبول شدگان آزمون استخدامي صنعت نفت از روند اجراي مراحل جذب ارديبهشت سال گذشته 130 هزار نفر از متقاضيان کار در صنعت نفت در آزمون جامع اين وزارت خانه شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، صبح امروز يکي از شرکت کنندگان در آزمون شرکت نفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري موج گفت: طبق اعلام مسئولان وزارت نفت، از بين 130 هزار نفري که شرکت کرده بودند، 3600 نفر براي مصاحبه معرفي شدند.
اين منبع آگاه ضمن اشاره به اين مطلب که شرکت نفت براي اعلام نتايج اوليه آزمون نيز به تاريخ هاي اعلام شده خود پاي بند نبوده است، گفت: ابتدا قرار بود نتايج آزمون را در خردادماه اعلام کنند که به بهانه انتخابات چنين نشد و بعد از آن بارها زمان اعلام تغيير و سرانجام نتايج در مرداد اعلام شد.
وي ادامه داد: در مهرماه 92، 3600 نفر از شرکت کنندگان براي مصاحبه دعوت شدند و قرار بر اين بود که نتايج مصاحبه فوق در آخر آذر اعلام شود که اين تاريخ نيز ابتدا به بهمن ماه تغيير کرد و بعد از آن نيز ديگر خبري از اعلام نتايج يا تاريخ جديد آن نشد.
اين شهروند با اعلام اين مطلب که قرار شده بود از بين افراد متقاضي کار، 1800 نفر استخدام وزارت نفت شوند، گفت: طي خبرهايي که در برخي رسانه ها اعلام شده است تا کنون 600 نفر از اين نفرات از بين سهميه هاي خاص و 340 نفر از بين نيروهاي پيماني استخدام شده اند و معلوم نيست بر سر آن 3600 نفر قبول شده در آزمون وزارت نفت چه خواهد آمد.
وي تاکيد کرد: در تاريخ 30.2.93 در جلسه اي که در اهواز بر گزار شده افرادي که مسئوليت هاي ويژه اي در بخش منابع انساني و گزينش وزارت نفت داشته اند، تصميماتي گرفته اند که استخدام 340 نفر نيروي پيماني تنها نمونه کوچکي از آن بوده و ما را نگران کرده است که شايد آن آزمون و مصاحبه تشريفاتي بوده و آن 1800 نفر از قبل انتخاب شده اند.
شايان ذکر است؛ خبرگزاري موج در راستاي احترام به اقشار مختلف مردم و همچنين رسالت خبري خود، دل نگراني اين شهروند ايراني را منتشر کرده است و البته آمادگي خود را براي شنيدن و انتشار پاسخ احتمالي مسئولان ذي ربط وزارت نفت به اين متقاضي کار در وزارت مربوطه را دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن