تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819997022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه جذب شرکت هاي سرمايه گذار خارجي در صنعت نفت ميسر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۶ق.ظ)
با مجوز رسمي مجلس؛ زمينه جذب شرکت هاي سرمايه گذار خارجي در صنعت نفت ميسر شد جذابيت وجود منابع عظيم نفت و گاز و موقعيت جغرافيايي، سياسي مناسب با مجوز مجلس شوراي اسلامي درخصوص سرمايه گذاري خارجي، امکان ورود شرکت هاي خارجي را فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمدحسين دانشفر مدير برنامه‌ريزي شرکت نفت فلات قاره ايران با ارزيابي خود از نوزدهمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي اظهارکرد: يکي از مهمترين عواملي که اين نمايشگاه را نسبت به برگزاري دوره هاي گذشته نمايشگاه متفاوت کرده است، فضاي سياسي فعلي اين دوره از نمايشگاه است که با سال هاي قبل تفاوت زيادي دارد و به هيچ عنوان قابل قياس با دوره‌هاي گذشته نيست.
وي ادامه داد: اين فضاي سياسي مثبت زمينه همکاري هاي مابين شرکت هاي صنعت نفت را فراهم کرده و اميدواريم که وضعيت نفت کشور به زودي دچار تحولات اقتصادي مثبتي در راستاي بهبوداقتصاد و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي شود.
مدير برنامه‌ريزي شرکت نفت فلات قاره ايران با اشاره به مجوز مجلس شوراي اسلامي درخصوص سرمايه گذاري خارجي، تصريح کرد: مجوز مجلس ايران به وزارت نفت در زمينه جذب سرمايه‌گذاري در صنعت نفت، زمينه را براي همکاري شرکت هاي خارجي در کشورمان فراهم کرده است؛ با افزايش قدرت ساخت و توليد تجهيزات صنعت نفت در داخل ايران، هر ساله تعداد شرکتهاي داخلي در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي صنعت نفت افزايش مي يابد.
وي همچنين در خصوص تحريم‌هاي گوناگون صنعت نفت کشور توسط غرب، خاطرنشان کرد: طي سال هاي گذشته، با تحريم خريد نفت ايران از سوي اتحاديه اروپا، اين تحريم ها به اوج خود رسيده است، اما تجربه نشان داد که جذابيت وجود منابع عظيم نفت و گاز و قرار گرفتن کشور در موقعيت جغرافيايي، سياسي مناسب سبب شده شرکت‌هاي معتبر نفتي دنيا منافع بلندمدت حضور خود در يک بازار بزرگ انرژي را فداي فشارهاي بين‌المللي نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن