تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804704703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنجره واحد براي تسهيل در جذب سرمايه گذاري خارجي در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۲۶ق.ظ)
پنجره واحد براي تسهيل در جذب سرمايه گذاري خارجي در آذربايجان غربي جلسه بررسي روشهاي تحقق عملي سيستم پنجره واحد مركز خدمات سرمايه گذاري آذربايجان غربي و بررسي موانع و مشكلات پيش روي سرمايه گذاري خارجي در اروميه تشكيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي در جلسه مشترك مسئولان و نمايندگان تام الاختيار دستگاههاي مرتبط با جذب سرمايه هاي خارجي در آذربايجان غربي، محور اصلي برنامه هاي عملياتي اين حوزه را در تشکيل پنجره واحد سرمايه گذاري در استان خلاصه كرد و گفت: در بحث مسائل اقتصادي و سرمايه گذاري بايد نگاه مسئولانه و دلسوزانه وجود داشته باشد همانگونه که رويکرد اصلي دولت تدبير و اميد نيز در جهت رسيدن به اهداف اقتصادي و جلوگيري از پايمال شدن حقوق ملت، با نهايت دلسوزي و مسئوليت مداري است.
تقي كهوريان افزود: هدف امپرياليسم و نظام سلطه اين است که جمهوري اسلامي ايران را از استفاده کليه توانمنديهاي علمي، اقتصادي و ... محروم نمايند كه يکي از اين موارد بحث سرمايه گذاري است.
وي گفت: با توجه به مزيتهاي کشور بايد اين مهم با ايجاد بستر مناسب و با تسهيل و تسريع سرمايه گذاري همراه باشد.
معاون برنامه ريزي استاندار آذربايجان غربي افزود: با توجه به رقابتهاي کشورها در خصوص جذب سرمايه گذاري خارجي بايد در زمينه رشد و توسعه اقتصادي که شامل دو عامل مهم توجه به ايجاد مازاد و فراتر از معيشت مردم و نظم اجتماعي است توجه خاصي مبذول شده و در اين رابطه دولت و مردم نسبت به هم پاسخگو باشند و مردم بدون دغدغه به فعاليتهاي اقتصادي بپردازند تا زمينه لازم براي سرمايه گذاري خارجي مهيا شود.
وي در خصوص تسريع در مراحل جذب سرمايه گذاران گفت: پروسه هاي انتخابي بايد بر اساس مطالعات انجام شده و توافقات انجام گرفته صورت پذيرد و اين پروسه از طريق پنجره واحد تسهيل و تسريع شود.
حسين دبيري مديركل امور اقتصادي و دارايي و نائب رئيس مركز خدمات سرمايه گذاري نيز در اين جلسه با اشاره به ضرورت رفع موانع سرمايه گذاري گفت : دغدغه همگان رشد و توسعه استان است و مبحث مرکز خدمات سرمايه گذاري فراتر از تحقق عملي پنجره واحد مي باشد و اين طرح با توجه به اهداف و وظايف سرمايه گذاري و براي احصا، وحدت رويه و الزام به تسريع دستگاه هاي اجرايي استان در صدور مجوزهاي لازم اجرايي شده و در يک چارچوب قانوني مشخص و تعريف شده و بدون تخلف عمل مي کند.
دبيري بحث استقرار نمايندگان تام الاختيار دستگاههاي اجرايي در مرکز خدمات سرمايه گذاري را در راستاي استفاده مطلوب از پتانسيلهاي دستگاههاي اجرايي در راستاي حل مشکلات سرمايه گذاري خارجي دانست.
بهروزي معاون اقتصادي و سرمايه گذاري اداره کل امور اقتصادي و دارايي هم در اين همايش ضمن ارائه گزارش مختصري از روند مثبت و روبه رشد سرمايه گذاري خارجي استان در سالهاي اخير به استناد گزارش اخير سازمان سرمايه گذاري و کمکهاي اقتصادي و فني ايران و کسب رتبه هاي يک رقمي براي اولين بار در استان در سالهاي 91 و 92 ، پرداخت و هدف از تشکيل مراکز خدمات سرمايه گذاري و پنجره واحد را کنترل سيستمي درخواستها و صدور مجوزهاي مختلف توسط دستگاهها براي انجام سرمايه گذاري و جلوگيري از برخوردهاي سليقه اي ذکر کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن