تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید نقشه 1.2000 برای پانصد شهر/توجه جدی به حفاظت هوشمندانه از منابع طبیعی با امکانات سازمان نقشه‌برداری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون وزیر راه و شهر سازی:
تولید نقشه 1.2000 برای پانصد شهر/توجه جدی به حفاظت هوشمندانه از منابع طبیعی با امکانات "سازمان نقشه‌برداری"
معاون وزیر راه گفت: حفاظت هوشمندانه از منابع طبیعی در استان‌های گیلان، مازندران و اکثر نقاط دارای جاذبه طبیعی جدی‌ترین چالش در سیانت از این منابع است.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حناچی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین همایش ژئوماتیک 93 اظهار داشت: اصلی‌ترین کاربران فعالیت‌های ژئوماتیک در کشور دبیرخانه شورای شهرسازی می‌باشد به طوری که در زمان ریاست علی مدد رییس سابق سازمان نقشه‌برداری کشور با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برای پانصد شهر نقشه‌های با مقیاس 1.2000 تهیه شد.
 
وی ادامه داد: امروز در اکثر شهرها و بخصوص در تهران اطلاعات جغرافیایی چشمگیر است و خوراک اصلی مالیه شهرداری‌ها محسوب می‌شود اما در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اثرگذار نیست و باید به این مقوله پرداخته شود.
 
معاون وزیر راه تأکید کرد: حفاظت هوشمندانه از منابع طبیعی گیلان، مازندران و نقاطی که دارای جاذبه‌ طبیعی هستند با استفاده از قابلیت‌های سازمان نقشه‌برداری کشور محقق می‌شود.
 
حناچی با بیان اینکه شبکه راه‌های محلی نباید از باغات اصلی رد شود گفت: یک چهارم درصد از با ارزش‌ترین منابع طبیعی در استان‌های مازندران و گیلان می‌باشد و باید تدابیری اندیشید تا با استفاده از سیستم‌های هوشمند از این منابع طبیعی صیانت کنیم.
 
معاون وزیر راه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مقیاس نقشه‌های پوششی از 1.2000 پیش نمی‌رود و شرکت کیفیت جز برای تراکم قابل استفاده نیست ضمن آنکه با امکانات فراهم شده در سازمان نقشه‌برداری کشور می‌توان در مقیاس‌های پایین‌تر از 1.500 نیز برای شهرها نقشه‌های پوششی تولید کرد.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن