تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت اتحاديه اروپا از انتخابات اوکراين


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حمايت اتحاديه اروپا از انتخابات اوکراين
کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد این اتحادیه از برگزاری انتخابات آزاد، عادلانه و شفاف در اوکراین حمایت می‌کند.
کد خبر: ۴۰۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱ - 23 May 2014


کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد این اتحادیه از برگزاری انتخابات آزاد، عادلانه و شفاف در اوکراین حمایت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ وی ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد برگزاری موفقیت آمیز انتخابات گامی بزرگ برای کاهش تنش‌ها در اوکراین به شمار می رود.

اشتون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما بار دیگر بر حمایت قاطع خود از برگزاری آزادانه، عادلانه و شفاف انتخابات ریاست جمهوری اوکراین در تاریخ 25 ماه مه تاکید می‌کنیم.

وی افزود این انتخابات به مردم اوکراین امکان خواهد داد تا به شیوه‌ای مسالمت آمیز و دموکراتیک درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنند.

اشتون خاطر نشان کرد: برگزاری موفقیت‌آمیز این انتخابات گامی مهم برای کاهش تنش‌ها در اوکراین و برقراری امنیت و ثبات سیاسی در این کشور به شمار می‌رود.

بنابه اعلام منابع دیپلماتیک اروپایی قرار است سران اتحادیه اروپا سه‌شنبه شب شرایط برگزاری این انتخابات را بررسی کنند.

در صورتی که روند برگزاری این انتخابات توسط مخالفان دولت اوکراین با اخلال مواجه شود، 28 کشور اروپایی در سطح وزیران خارجه خود نشستی برای افزایش تحریم‌ها بر ضد روسیه برگزار خواهند کرد.

اشتون افزود: رای‌دهندگان اوکراینی باید بتوانند بدون هیچ مانعی آزادانه رای بدهند.
وی همچنین از مقامات اوکراینی خواست این انتخابات را در سراسر کشور برگزار کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن