تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820303163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی تحولات اوکراین محور رایزنی های وزیران خارجه اتحادیه اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بررسی تحولات اوکراین محور رایزنی های وزیران خارجه اتحادیه اروپا تهران-ایرنا- شورای روابط خارجی زیر نظر شورای اتحادیه اروپا فردا (دوشنبه) با حضور وزیران خارجه کشورهای عضو برای بررسی تحولات اوکراین جلسه تشکیل می دهد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای روابط خارجی، نشست شورای اروپا به ریاست ˈکاترین اشتونˈ مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای بررسی خط مشی امنیتی و امور خارجی اتحادیه اروپا فردا (دوشنبه) ساعت 9 و 30دقیقه صبح به وقت بروکسل (12 ظهر به وقت تهران) آغاز به کار می کند.
ˈدیدیه بورکهالترˈ رییس جمهوری سوییس و رییس فعلی سازمان توسعه و امنیت اروپا در این نشست حاضر خواهد بود و در نخستین جلسه این نشست، دیدگاه های خود را در مورد بحران اوکراین همچنین آخرین دستاوردهای ماموریت ویژه این سازمان در اوکراین مطرح می کند.
این شورا سپس وارد جلسات داخلی با حضور وزیران امور خارجه در مورد بحران اوکراین می شود، اقدامات انجام شده را بررسی کرده و دست آخر نتیجه گیری می کند.
موضوع مذاکرات صلح خاورمیانه یکی دیگر از دستور جلسات نشست وزرای امور خارجه است که به نظر می رسد در این مورد نیز به نتیجه ای دست یابند.
بحث ها همزمان با ناهار کاری وزیران امور خارجه به بررسی خط مشی اتحادیه اروپا در مورد کشورهای همسایه اش در جنوب و شرق اختصاص یافته است.
کارگروه همکاری آلبانی و اتحادیه اروپا همچنین کارگروه همکاری الجزایر و اتحادیه اروپا بعد از ظهر فردا با حضور ˈاوانجلوس ونیزلوسˈ معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه یونان به عنوان رییس دوره ای اتحادیه اروپا و شورای اتحادیه اروپا به نمایندگی از اشتون برگزار می شود.
اروپام** 9157 **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن