تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815423299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رزمندگان با عشق به اهل بيت(ع) و ولايت مقابل تمام سختي ها ايستادند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۴۹ب.ظ)
سردار شکارچي در مراسم غبار روبي مزار شهداي سوم خرداد: رزمندگان با عشق به اهل بيت(ع) و ولايت مقابل تمام سختي ها ايستادند يکي از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اينکه شهدا هيچگاه از سختي ها شکايت نکردند، گفت: رزمندگان با عشق به اهلبيت(ع) و ولايت مقابل تمام سختي ها ايستادند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار شکارچي از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم غبارروبي و عطر افشاني مزار گلزار شهداي سوم خرداد با حضور رزمندگان لشکر عملياتي 17 علي ابن ابي طالب(ع) و خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران در گلزار شهداي سوم خرداد برگزار شد طي سخناني با اشاره به خاطراتي از عمليات بيت المقدس، اظهار داشت: شهدا در قنوت هاي نماز مستحبي و واجب خود با اشک از خداوند فقط شهادت مي خواستند، پس چه خوب است وقتي در کنار مزار اين شهدا قرار مي گيريم همراه با معرفت باشد.
وي با اشاره به اينکه ولايت خدا بايد همراه با استقامت باشد، ادامه داد: به زبان آوردن اينکه خدا ولي و سرپرست ما مي باشد کافي نيست و اين ولايت بايد همراه با استقامت و ايستادگي باشد و نمونه بارز اين افراد شهدا هستند.
سردار شکارچي با اشاره به اينکه رزمندگان هيچگاه از شرايط سخت و سنگين شکايت نکرده بلکه از آن استفاده کردند، ابراز داشت: پشتوانه تحمل تمام اين سختي ها عشق به اهلبيت و ولايت و باور عميق بود؛ باوري که امکانات مادي اين دنيا را نمي ديد بلکه در همين دنيا جنت را تماشا مي کرد.
وي به تجليل از مقام شهدا تاکيد کرد و ابراز نمود: شهدا به تجليل ما نيازي ندارند بلکه اين ما هستيم که به آنها نياز داريم وبايد آنها را در تمام کار هاي خود الگو قرار دهيم تا به موفقيت ها برسيم.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: يکسري از افراد در جامعه هستند که بعد از گذشت سي و چند سال از دوران دفاع مقدس هنوز اين اتفاقات را درک نکرده اند و نمي دانند که تمام پيشرفت ها و دستاوردهايي که بدست آورده ايم همه به برکت خون پاک شهدا مي باشد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن