تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812825622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به جمع برگزارکنندگان فستيوال «فيلم در گردش كشورهاى اسلامى» پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ خرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۵۳ق.ظ)
ايران به جمع برگزارکنندگان فستيوال «فيلم در گردش كشورهاى اسلامى» پيوست با پيگيرى و مذاكرات مسئول چتر سينماى ايران در جشنواره کن، جمهورى اسلامى ايران به عنوان عضو اصلى نخستين فستيوال فيلم در گردش كشورهاى اسلامى انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نخستين تور فستيوال فيلم كشورهاى اسلامى در سال ٢٠١٥ ميلادى در طى مدت ٩ ماه و بين 9 كشور اسلامى جهان به عنوان برگزاركنندگان اصلى آغاز خواهد شد و با مذاكرات صورت گرفته در زمان حضور كشورمان در فستيوال كن، جمهورى اسلامى ايران در كنار كشورهايى همچون اندونزى، عراق، لبنان، تركيه و مصر به عنوان يكى از اعضاى اصلى برگزاركننده انتخاب شد.
حامى مالى جشنواره (OIC (Organization of Islamic Cooperation سازمان همكارى كشورهاى اسلامى است.
نحوه برگزارى ويژه اين فستيوال عبارت است از اجراى ٩ دوره پى در پى در ٩ كشور اصلى عضو هيأت برگزارى در طول مدت ٩ ماه و انتخاب بهترين فيلم، بهترين كارگردان، بهترين موسيقى متن و بهترين بازيگران زن و مرد كه توسط هيأت داوران متشكل از سينماگران كشورهاى اصلى برگزيده خواهند شد. در نهايت و در نهمين دوره، بهترين فيلم كشورهاى اسلامى از بين فيلم هايى كه در طى آن حائز بالاترين جوايز بوده معرفى مى شود.
از سوى ديگر جايزه اى نيز براى فيلم منتخب از نگاه مردمى در نظر گرفته شده كه انتخاب آن با آراى مستقيم مردم و از طريق شبكه اينترنتى انجام خواهد شد.
آرش اميني مدير بين الملل سازمان سينمايى با اعلام خبر فوق گفت: در اين فستيوال فيلم هاى بلند داستانى و فيلم هاى كوتاه كشورهاى عضو OIC به رقابت خواهند پرداخت. نوع برگزارى اين جشنواره در طى ٩ ماه اخبار سينماى كشورهاى مسلمان را در رأس اخبار سينمايى كشورهاى جهان قرار خواهد داد. جداى از اين مسئله مهم اين طرح باعث نزديكى حرفه اى سينماگران اين كشورها و گشايش افقى جديد براى همكارى هاى بيشتر در زمينه فناورى هاى نوين، اكران حرفه اى متقابل محصولات و توليد مشترك فيلم هاى سينمايى بين آنها خواهد بود.
امينى خاطرنشان كرد: با توجه به مذاكرات صورت گرفته از هيأت اجرايى برگزارى براى بازديد از سينماى كشورمان دعوت شده است. اميدوارم با تكميل پروژه هاى زير ساختى و سامان دهى سينماها و همچنين پايان قريب الوقوع طرح ديجيتال كردن سينماهاى كشور كه از مهمترين برنامه هاى سازمان در سال جارى به شمار مى رود، مراسم اختتاميه اين رويداد مهم سينمايى در ايران برگزار شود.
امينى در پايان گفت: ايجاد دوره هاى آموزشى و تكميلى حضور، بازاريابى و نحوه خريد و فروش حقوق محصولات سينمايى و سمعي و بصرى، نحوه حضور در شبكه هاى معتبر توزيع سينماى جهان از ديگر موارد دنبال شده در فستيوال كن امسال است كه اخبار جزئيات و نحوه برگزارى اين دوره ها پس از تكميل مذاكرات و قطعيت اجرايى شدن آن اعلام خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن