تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آثار ايراني در بازار فيلم بوسان کره‌جنوبي عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
آثار ايراني در بازار فيلم بوسان کره‌جنوبي عرضه شد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان با 12 فيلم پويانمايي و بلند در هشتمين بازار بين‌المللي فيلم بوسان کره جنوبي حضور يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، امسال کانون به عنوان تنها غرفه ايراني با جديد‌ترين آثار کوتاه پويانمايي توليد خود در سال 2014 با عنوان «بزغاله‌هاي ابري» حميد کريميان، «وقتي که بچه بودم» مريم کشکولي‌نيا، «حکايت کلاه غيبي» فاطمه جعفري و «دزد درخت‌ها» راشين خيريه در بازار فيلم بوسان شرکت کرد.
آثار ديگر کانون که در سال 2013 توليد شده با عنوان‌هاي «اين هم پول ماهي» علي حسينخان، «آواز شب» و «راز آن درخت» معين صمدي، «کبوتر سفيد کنار آينه» مريم خليل‌زاده، «بچه گربه» شيوا صادق اسدي و «چرا اين تلفن زنگ نمي‌زند؟» هادي يقين‌لو در اين بازار شرکت کرد.
کانون در عين حال با ارسال دو فيلم بلند، توليد سال‌هاي اخير خود با عنوان «مرادو» به کارگرداني مجتبي صفرعلي‌زاده و «آقاي مدير» ساخته حسن آقاکريمي در اين رويداد هنري حضوري داشت.
در هشتمين بازار بين‌المللي فيلم بوسان کره، 46 کشور جهان با 510 شرکت و 1300 خريدار و فروشنده به مدت 3 روز به رقابت پرداختند.
در اين بازار گفت‌وگوهايي در خصوص معرفي آثار کانون با شرکت‌هاي پخش محصولات سينمايي مانند «يونايتد ميديا» کره جنوبي، «ربل» کانادا و هنگ‌کنگ و شرکت‌هاي تلويزيوني مانند «نکتي ميديا»، «اي بي اس» و «ام بي سي» کره جنوبي، شرکت «سديم» قطر، شرکت «پخش محصولات تلويزيوني و سينمايي» ژاپن و بازار بين‌المللي فيلم «گوانگجو» انجام شد.
همچنين با نمايندگان دو بازار بين‌المللي فيلم تايوان و ويتنام و برگزارکنندگان جشنواره فيلم کودکان سئول ملاقات‌هايي صورت گرفت و از کانون به منظور شرکت در اين رويدادهاي سينمايي دعوت رسمي شد.
هشتمين بازار فيلم بوسان در مرکز بين‌المللي نمايشگاه‌هاي بوسان از 25 تا 27 اديبهشت 1392 در کره جنوبي برگزار شد













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن