تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814642165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایزه بزرگ 300 میلیونی برای برگزیدگان کتاب کودک و نوجوان


واضح آرشیو وب فارسی::

جشنواره کتاب کودک و نوجوان با جوایز میلیونی آغاز به کار کرد

نخستین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان با هدف ارتقای ادبیات کودک و نوجوان و توجه ویژه به این حوزه برگزار شد. در این جشنواره که با حضور مدیران فرهنگی و ادبی برگزار شد، به برگزیدگان مبلغ قابل توجهی به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.



جدا شدن از جایزه کتاب سال و تمرکز بر ادبیات کودک

یکی از نکات مهم این جشنواره، جدا شدن آن از جایزه کتاب سال است. این تصمیم با هدف توجه تخصصی‌تر و جدی‌تر به ادبیات کودک و نوجوان اتخاذ شده است. به گفته مسئولین، ادبیات کودک و نوجوان به دلیل اهمیت ویژه آن در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان، نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.

جوایز میلیونی و تشویق نویسندگان

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، به برگزیدگان این جشنواره مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و به شایستگان تقدیر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد. همچنین، جوایزی نیز به انتخاب نوجوانان کتابخوان به آثار برتر اهدا خواهد شد. هدف از اهدای این جوایز، تشویق نویسندگان و تصویرگران کودک و نوجوان و ارتقای کیفیت آثار تولید شده در این حوزه است.

اهمیت ادبیات کودک و نوجوان در جامعه

در این جشنواره به اهمیت ادبیات کودک و نوجوان در جامعه و نقش آن در تربیت نسل آینده تاکید شد. همچنین، به مشکلات موجود در حوزه نشر کودک و نوجوان مانند کمبود آثار باکیفیت در حوزه نوجوان و اهمیت حمایت از ناشران در این حوزه اشاره شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی

در حاشیه این جشنواره، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این نشست‌ها، ارتقای دانش و آگاهی فعالان حوزه کودک و نوجوان و تبادل نظر در مورد مسائل و چالش‌های این حوزه است.

نتیجه‌گیری:

برگزاری جشنواره کتاب کودک و نوجوان نشان از اهمیت روزافزون ادبیات کودک و نوجوان در کشور دارد. با توجه به جوایز ارزنده‌ای که به برگزیدگان اهدا می‌شود، انتظار می‌رود که این جشنواره انگیزه‌ای برای نویسندگان و تصویرگران کودک و نوجوان باشد تا آثار باکیفیت‌تری تولید کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن