تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین آماده اجرای طرح نظام اصلاح اداری کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
قزوین آماده اجرای طرح نظام اصلاح اداری کشور است
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: با توجه به هماهنگی مدیریان دستگاههای اجرایی و نگاه کلان به تغییر در برخی روشها در استان قزوین آماده اصلاح نظام اداری كشور بر اساس سياست های ابلاغی مقام معظم رهبری هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر،مرتضي روزبه روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که باحضور محمور عسگری آزاد جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه در هفته گذشته چند رویداد مهم در استان رخ داد که برای مردم ارزشمند است.

 استاندار افزود: در جلسه اي با حضور دکتر لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي ونمایندگان استان اجراي پروژه عظيم راه آهن قزوين به قم تصويب شد که قرار شد امسال از محل منابع داخلی وزارت راه مطالعه آن آغاز شود و در ردیف بودجه قرار گیرد که کار بزرگی در استان محسوب می شود.

روزبه بیان کرد: همچنین در جلسه ديگري با حضور معاون وزير ارتباطات تصميمات خوبي در حوزه ارتقاء فناوري استان اتخاذ شد و با سفر معاونان وزير راه و شهرسازي به استان نيز به نتایج خوبی رسیدیم.

استاندار بیان کرد: همچنین هفته گذشته از پروژه بسيار مهم جاده قزوين، الموت به تنكابن و قزوين، رحيم آباد به کلاچای و گازرسانی به الموت شرقی و غربی بازدید شد که امیدواریم این طرح امسال با همکاری مدیران استانی و کشوری با سرعت بیشتری ادامه یابد.

توقف پروژه های ملی ممنوع

وی افزود: این طرح های ملی برای ما بسیار مهم است و با توجه به فصل کاری اجازه نمی دهیم کار به هیچ دلیلی متوقف شود لذا باید از فرصت استفاده کنیم و با همکاری مدیران سرعت کار را بالا ببریم واگر مانعی بود با تشکیل جلسه بین استانداران و نمایندگان سه استان موضوع را بررسی و حل می کنیم.

استاندار تصریح کرد:همچنین سفر کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان از دیگر رویدادهای مهم استان بودکه این سفرها می تواند به تسریع در روندحل مشکلات حوزه های مختلف کمک کند.

این مسئول از سفر مسئولان به مناطق مختلف استان خبر داد و یادآورشد: در هفته آینده ضمن بازدید از منطقه آبگرم و بخش های خرمدشت از پروژه های این مناطق بازدید خواهد شد.

روزبه همچنین با اشاره به اهمیت اصلاح نظام اداری گفت: براي تحقق برنامه و ايده ها و سرفصل هاي اصلاح نظام اداری در استان آن اعلام آمادگي مي كنيم تا در قزوين بتوانيم گام هاي اساسي را برداريم و اين امر نیازمند حمايت مركز و توجه ویژه به استانهاست تا ضمن اعتماد به توانمندی های مناطق به اجرایی شدن کارها کمک شود.

در ادامه این جلسه ضمن رونمايي از طرح سلامت در قزوین به صورت نمادین دفترچه بيمه همگاني سلامت رايگان به پنج نفر از متقاضیان اهداء شد.


۱۳۹۳/۳/۱ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن