تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819595939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران تمام بدهي خود به بانک جهاني را پرداخت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
ايران تمام بدهي خود به بانک جهاني را پرداخت کرد معاون وزير امور اقتصادي و دارايي گفت: با رايزني هاي صورت گرفته از سوي بانک جهاني با خزانه داري آمريکا، ايران توانست تمام بدهي هاي خود را به اين بانک پرداخت کند.
به گزارش خبرگزاري موج، بهروز عليشيري معاون وزير امور اقتصادي و دارايي با بيان آنکه، نرخ سود تسهيلات پرداختي از سوي بانک جهاني به کشورها ثابت است، اظهار داشت: تسهيلات بانک جهاني داراي سه نوع هزينه است به نحوي که در ابتدا رقمي معادل يک درصد و سپس 75 صدم درصد را به عنوان تعهد از کشورها دريافت مي کند و در نهايت نيز نرخ کارمزد کلي لايبر با سود حاشيه بسيار کم و شش ماه بعد از بهره برداري طرح دريافت مي شود.
رييس سازمان سرمايه گذاري و کمک هاي فني و اقتصادي ايران گفت: ايران هم اکنون نه تنها بدهي به بانک جهاني ندارد بلکه اقساط 6 ماه آينده خود را نيز پرداخت کرده است.
وي درباره بروز برخي مشکلات در گذشته براي پرداخت اقساط تسهيلات ايران به بانک جهاني، افزود: بازپرداخت اقساط تنها در يک يا دو قسط به تاخير افتاد که دليل آن نيز تعلل بانک کارگزار ژاپني براي واريز پول کشورمان به دليل تحريم بوده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت اقتصاد و دارايي، عليشيري تصريح کرد: با رايزني هاي صورت گرفته از سوي بانک جهاني با خزانه داري آمريکا، ايران توانست تمام بدهي هاي خود را به اين بانک پرداخت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن