تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 6 بیمارستان در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: احداث 6 بیمارستان در آذربایجان غربی خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث شش بیمارستان در شهرستانهای مختلف آذربایجان غربی با نظارت سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی خبر داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ساعت 09:09



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد جعفر علیزاده شب گذشته در دیدار با استاندار آذربایجان غربی كه در محل استانداری برگزار شد؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع 860 تخت بیمارستانی با اجرای این تعداد پروژه ها به چرخه سلامت آذربایجان غربی افزوده می شود.  
علیزاده با بیان اینكه امسال تخصیص پروژه های احداث بیمارستان استان مطلوب ارزیابی می شود،گفت: تكمیل طرحهای بیمارستان 217 تختخوابی شهرستان خوی، بیمارستان 90 تختخوابی شهرستان تكاب و توسعه بیمارستان شهرستان بوكان در اولویت برنامه های كاری قرار دارد.
 
مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی از پیشرفت اجرایی 81 درصد طرح توسعه بیمارستان 153 تختخوابی شهرستان بوكان خبر داد و تصریح كرد: امسال این طرح با تخصیص 46 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اتمام می یابد.
 
وی همچنین به پیشرفت 70 درصدی روند اجرای پروژه تكمیل بیمارستان شهرستان خوی اشاره كرد و گفت: این پروژه با شتاب مضاعف اجرا می شود و اعتبار لازم از منابع مختلف تامین شده است.
 
علیزاده با تاكید بر اینكه زمانبندی پروژه های احداث بیمارستان در آذربایجان غربی فشرده است، افزود: عملیات احداث بیمارستان در شهرستانهای پیرانشهر و سلماس در طول دو ماه آینده آغاز می شود.
 
"قربانعلی سعادت" استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تاكید بر استانداردسازی و ارتقای سطح كیفی وضعیت بیمارستانهای استان گفت: در حال حاضر امكانات بیمارستانهای استان جوابگوی جمعیت استان نبوده و توسعه زیرساختهای عرصه سلامت یكی از مهمترین نیازهای استان به شمار می رود.
 
وی همچنین به توسعه صنعت گردشگری سلامت آذربایجان غربی اشاره كرد و افزود: استقبال كشورهای همسایه از امكانات و دانش عرصه سلامت استان بسیار چشمگیر است.
 
استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود تاكید كرد: لازم است عملیات احداث بیمارستان 450 تختخوابی شهرستان ارومیه هرچه سریعتر به پایان برسد.
 
گفتنی است، مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه علوم پزشكی، خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز در این دیدار حضور داشتند.
 
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن