تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815249272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: بیمارستانهای آذربایجان غربی، جوابگوی جمعیت استان نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار: بیمارستانهای آذربایجان غربی، جوابگوی جمعیت استان نیستند ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم توسعه زیرساختهای حوزه بیمارستانی در استان گفت: بیمارستانهای موجود با توجه به جمعیت ساکن در استان، جوابگو نیستند.


قربانعلی سعادت سه شنبه شب در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: در کنار توسعه زیرساختی و کمی بیمارستانهای استان، استانداردسازی در این عرصه نیز باید مورد توجه دستگاه مجری قرار گیرد.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مزیتهای آذربایجان غربی، هم مرز بودن با سه کشور منطقه است و این امر موجب شده تا اتباع آن کشورها به دلیل استانداردهای بالای درمانی در ایران، به ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی بیایند که این امر می تواند در برنامه ریزی های زیرساختی حوزه درمان در این استان مد نظر مسئولان باشد.
وی اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به اتباع دیگر کشورها، توسعه صنعت گردشگری سلامت آذربایجان غربی را در پی دارد.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به روند بسیار کند ساخت بیمارستان 450 تختخوابی ارومیه ادامه داد: امیدوار هستیم عملیات احداث این بیمارستان با سرعت بیشتری به پیش برود.
محمدجعفر علیزاده معاون اجرایی وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز در این دیدار گفت: شش بیمارستان در شمال، جنوب و مرکز آذربایجان غربی در دست اجراست که با اتمام آنها در مجموع 860 تخت بیمارستانی به تخت های موجود افزوده می شود.
وی افزود: در سال جاری، تخصیص اعتباری پروژه های احداث بیمارستان های آذربایجان غربی خوب است که امیدواریم با این امر، روند تندتری در ساخت بیمارستانهای استان داشته باشیم.
وی اظهار کرد: توسعه بیمارستان بوکان، توسعه بیمارستان 217 تختخوابی خوی و تکمیل بیمارستان 90 تختخوابی تکاب از اولویت های اجرایی سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در آذربایجان غربی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: احداث بیمارستان در شهرستانهای پیرانشهر در جنوب این استان و سلماس در شمال آذربایجان غربی در دو ماه آینده آغاز می شود.
در حال حاضر، آذربایجان غربی 23 بیمارستان در شهرهای مختلف استان دارد که تعدادی از آنها، توسط بخش خصوصی احداث و مدیریت می شوند.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن